|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselHer er forresten den reportasjen eg har lese.
Eg synest dette er ansvarsfråskrivande og det er direkte usmakleg! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel
|
|
|
#63 |
|
Hertuginne
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselHan forklarer det akkurat som han opplevde det, og jeg forstår egentlig reaksjonen hans. Jeg har opplevd å kjøre bilen min rett inn i siden på en annen bil, at skylden var min er det ingen tvil om, men jeg opplevde mye av det samme som han, at plutselig var det en bil rett foran min, bilen jeg krasjet i lå nemlig så nærme bilen foran at den var i blindsonen for meg. Jeg prøvde på ingen måte å legge skylden over på den andre bilen, men min forklaring var uansett at den plutselig var der.
|
|
|
#64 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselJeg synes ikke det er ansvarsfraskrivelse. Det er hvordan han opplevde det. Det er en forklaring. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselKommer litt sent inn her, men jeg kjenner området og har kjørt og gått den veien mange ganger og bilene har ofte en god del høyere hastighet i denne veien enn det som er tillatt. Og det er uoversiktelige forhold i forbindelse med gangfeltet der. Jeg vil ikke spekulere i om Carl I. kjørte for fort, men det finner vel politiet ut.
|
|
|
#66 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselJeg har ikke lest oppslaget, men ut fra det dere refererer, høres det ut som om VG (igjen) har feil fokus. Dette burde være en ikke-sak for VG, og Hagen og de påkjørte burde fått ordnet opp i fred. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselKjører du på to mennesker som er midt i et gangfelt er det selvsagt din skyld, og bare din. Hvis du ikke ser dem er du tydeligvis uoppmerksom. Carl I. Hagen er ikke offeret her, det er det de menneskene han kjørte på som er. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Dette er jeg helt enig i. Skikkelig ekkelt for føreren. Jeg har en gang veldig nesten påkjørt en dame på denne måten. Jeg var sikkert uoppmerksom, men det var mørkt og så var hun plutselig bare foran bilen min. Hun klarte heldigvis å hoppe unna. Jeg kunne jo ikke annet enn å beklage, for det var min feil, men jeg så henne virkelig ikke. Men det hadde ikke blitt noe avisoppslag av den grunn.
|
|
|
|
#69 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselFor meg var dette toppen av VGs idioti:
De lette som gale etter noe de kunne koble til andre skandaleoppslag om Hagen?
|
|
|
|
#70 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselVG i et nøtteskall, det der.
|
|
|
#71 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselVG er en håpløs sladreblekke og Carl. I. er kjendis.
|
|
|
#72 |
|
~New York, New York~
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Signerer! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselJeg sier meg enig med de som mener dette er en ikke-sak. Det har vært en påkjørsel, heldigvis uten veldig alvorlig personskade. At det tilfeldigvis var en kjent politiker som kjørte bilen, er knakende likegyldig.
|
|
|
#74 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
![]() |
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselIngen som fortjener å oppleve noe sånt, uansett om du heter Carl I Hagen eller Ola Nordmann.......... |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Glamorøs
|
At det er et dårlig merket gangfelt er jeg enig i at er en medvirkende årsak. At det ikke er opplyst not so much. Som sjåfør plikter man å tilpasse farten etter forholdene, og manglende lys er ett av de forholdene.
Selvsagt er de det. Det skjedde i et gangfelt. Man plikter å være ekstra oppmerksom her.
|
|
|
#76 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselJeg er tydeligvis flink til å skille sak og person, for her har jeg full sympati med Hagen. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Borte
|
|
|
|
#78 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselJeg syns tv2 er veldig ufine i måten de går etter politikere på - kanskje i særdeleshet frp-politikere. Jeg fikk vondt av Hagen i går - jeg syns det var helt unødvendig vinkling og størrelse på innslaget. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørselHvorfor lar man seg egentlig intervjue fra sykesenga? |
|
|
|
![]() |
|
|