|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Fortell meg om Apple TVMannen min har snart bursdag og ønsker seg apple tv.
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om apple tvHer må jeg også henge, for mannen min er så vanskelig å kjøpe gave til. Hva koster de?-og hva brukes de til ? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fortell meg om apple tvDet finnes pt. bare én Apple-TV. Har du tenkt til å bruke mer penger, kan du kjøpe mini-Mac i steden, som gir deg samme mulighetene som Apple-TV, i tillegg til at det er en datamaskin som enhver datamaskin, bare at du bruker TVen som skjerm.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fortell meg om apple tvEh ... så vi som ikke laster ned filmer og serier ulovlig har litt begrenset bruk for dette produktet?
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fortell meg om apple tvArrestér meg noen hvis jeg tar helt feil her, men jeg mener at Apple-TV i utgangspunktet ikke støtter mer enn leiefilm via iTunes nei. Jeg vet ikke om utvalget der er bedre enn leiefilm via Get, men det er ikke vanvittig imponerende akkurat.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 16-01-12 kl 15:47. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fortell meg om apple tvDenne linken er fra oktober 2011 da, men jeg tror det er nokså oppdatert:
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fortell meg om apple tv
Ja, egentlig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
norske itunes, da? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fortell meg om apple tvJa, jeg tenkte på norsk iTunes!
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fortell meg om apple tvJeg tror forresten du må gi meg et lynkurs i utvidet bruk, m^2.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fortell meg om apple tvKan hvem som helst opprette amerikanske ituneskontoer? Selv om man bor i Norge?
|
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Fortell meg om apple tvEttersom jeg har skjønt må du bruke gavekort for å få amerikansk itunes, det funker ikke med norsk visakort. Kan kjøpes på ebay trur eg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Sv: Fortell meg om apple tvHvis mannen din ønsker seg det, så har han kanskje, sånn helt på egenhånd et bilde av hva den kan gjøre for ham og dere?
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg vil tro at han har det. Men før jeg kjøper en ting til ham som koster nesten 1000 kroner, så liker jeg å forsikre meg om at den gjør noe nyttig. Vi har nok av tekniske duppedingser som sjelden er i bruk.
|
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Sv: Fortell meg om apple tvJeg bruker min Apple tv hver eneste dag. Men den er jailbreaket, og jeg laster ned over en lav sko. Jeg har leid filmer på iTunes (har bare norsk konto), og det har også fungert kjempefint. En venninne laster ikke ned noe, men bruker amerikansk iTunes, hun bruker den også masse. Man får i tillegg tilgang til all musikk rett på tven, airplay fra iPad og annet gøy. Jeg vurderer å kjøpe en til, og ha den i kjellerstua. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Du kan skru på teksting på apple-tv, da får du teksting på noen av filmene, ikke alle. Uten at jeg har greid å skjønne hva mønsteret er. Engelsk teksting da. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Kan jeg ha to kontoer på en apple tv? Så hvis jeg oppretter en amerikansk konto, kan jeg bruke den og den norske om hverandre? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Fortell meg om apple tvApple tv.
|
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fortell meg om apple tvFantastisk. Takket være denne tråden har jeg endelig fått laget meg amerikansk iTunes-konto, og gavekortene vi kjøpte i USA sammen med iPad-ene for over et år siden kom endelig til nytte!!
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|