Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg er så spent! (Pakke fra LaRedoute)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 12:32   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så spent! (Pakke fra LaRedoute)

Nå er pakken fra LaRedoute kommet, og HP skulle hente den på posten, men skulle absolutt handle i samme slengen.
Bare fordi vi får besøk om noen timer og huset trenger en vask og sånn. Spare tid liksom. :dobbeltsnurt: Det er pakken min det er snakk om!

:venter i spenning:

Gammel 24-03-07, 12:42   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er så spent! (Pakke fra LaRedoute)

Håper du blir fornøyd da! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Når han har spart inn så mye tid kan du kose deg med pakken og dens innhold mens han vasker huset!

Gammel 24-03-07, 13:03   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rene julaften idag, med andre ord

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 13:08   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder forventes.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 13:09   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Herlighet, så kjip mann. Effektivitet er oppskrytt.
Håper pakken står til forventningenen!

Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 13:11   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder er obligatorisk!

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 15:01   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er pakke kommet. (Og besøket De kom visst litt fortere enn jeg hadde beregnet ... Jammen godt med fornuftige mannfolk og sånn. )

Det er litt rart med det, men i dag som tidligere i uken når jeg fikk pakken fra HM, så ble jeg overrasket over at det er slik klærne så ut. Ikke make til bildene i katalogen liksom. Men de var jo fine selv om det ikke helt var det jeg hadde sett for meg. Og det som gledet meg aller mest: De passet!
Både bukser og gensere passet i størrelsene jeg hadde valgt ut. Og det er egentlig helt utrolig i seg selv siden jeg pleier å måtte prøve en hel haug før jeg finner noe som passer.

Bilder kommer kaaaansje i morgen.

Gammel 24-03-07, 15:07   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Så moro! Så fint at det passet og at du likte klærne til tross for at de så litt anderledes ut enn du forestilte deg!

Gøy med pakker!

Gammel 24-03-07, 15:14   #9
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Spennede med pakker.
Jeg blir alltid skuffa over klær jeg bestiller. De strammer alltid en eller annen plass eller henger og slenger. Ikke det stoffet jeg hadde forestilt meg eller fargen var gal. Har brent meg mange ganger

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.