Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du lue?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Bruker du lue på vinteren
Ja, selvfølgelig 132 59,19%
Noen dager på det kaldeste 68 30,49%
Nei, det ødelegger sveisen 12 5,38%
Nei, jeg blir aldri kald på ørene 4 1,79%
Jeg bruker skaut 0 0%
Har hode under armen 7 3,14%
Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-12, 20:04   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Bruker du lue?

Når kvikksølvet på gradestokken kryper langt nedover, finner du frem lua eller klarer du deg uten?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:04   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue?

Uff, jeg burde, men jeg orker ikke ha håret løst under lue, og har jeg det i strikk ser jeg ut som en kreftpasient, så...

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:04   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker lue.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:05   #4
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt meg lue i år for første gang på mange år,og synes det er deilig å ha noe på hodet når det er skikkelig kaldt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:06   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruker lue eller pannebånd når det tipper over under 5 grader. Liker ikke å fryse.

Gammel 23-01-12, 20:06   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp! Liker å gå med lue jeg. Sjenial måte å kamuflere en bad hairday på.

Gammel 23-01-12, 20:08   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har masse tykt hår, så på vanlige dager uten vind, når et bare skal på jobb eller noe, bruker jeg ikke lue. Det blir ikke kaldt gjennom håret.
Skal vi være ute og det er kaldt/blåser så har jeg på meg lue eller et slikt bånd.

Gammel 23-01-12, 20:08   #8
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen dager på det kaldeste, men da må det være veeldig kaldt altså. Jeg hater å ha på lue, inderlig.

Gammel 23-01-12, 20:08   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg kler meg godt, også på hodet. Jeg er for gammel, og misliker så sterkt å fryse at jåling kommer i siste rekke.

Gammel 23-01-12, 20:08   #10
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var ikke så flink til det før, bare når det var kaldt.
Men nå har jeg funnet meg en lue jeg syns er fin, så nå brukes den hver dag.

Gammel 23-01-12, 20:12   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes jeg er finere med lue enn uten.

Gammel 23-01-12, 20:12   #12
Gabi
Plutselig tilbake

Gabi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, det ødelegger sveisen.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:13   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker lue så fort det er antydning til kaldt.

Kler lue godt og trenger ikke være fryktelig representabel verken på jobb eller skolen. (Sykepleierstudent med bijobb på sykehjem.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:13   #14
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en diger skinnlue som er øremerket beinkalde dager (den er så tykk at den også stenger ute all lyd, og er dermed en smule "trafikkfarlig"), men på småkalde dager blir det mest hette.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:13   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ser ut som Alanis Morrisette med lue.

Eller. Jeg syns det selv da. Så da bruker jeg lue.

Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:15   #16
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei.
Krysset av for at det ødelegger sveisen, men egentlig så ødelegger det øyenbrynene.. ...i den forstand at mine tegnede blir tørket vekk.

Hurra.

Mrs. Wallace er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:16   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker lue nesten bestandig på vinterhalvåret. Jeg ser dust ut, men er da varm.

Gammel 23-01-12, 20:17   #18
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja! Hele vinteren. Fryser uten.

Gammel 23-01-12, 20:19   #19
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ser ut som Alanis Morrisette med lue.

Jeg kan ikke huske at Alanis er en luedame, så da måtte jeg google. Det nærmeste jeg fant av henne med lue var dette, men det var kanskje ikke det imaget du tenkte på.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 20:19   #20
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker lue når det er for kaldt til bare skaut.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.