Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Innbilt graviditet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-12, 17:19   #1
MaxMillie
Fullverdig medlem

MaxMillie sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
MaxMillie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Innbilt graviditet

Noen med erfaring? jeg har tydeligvis det,ettersom mannen er sterilisert og sjekket ut at han har null levende celler igjen.. Noen med erfaring,triks man kan bruke for å "komme over" at man ikke skal ha flere???

MaxMillie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 17:22   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innbilt graviditet

...og du er sikker på at det ikke har grodd sammen hos mannen?

Gammel 24-01-12, 17:31   #3
MaxMillie
Fullverdig medlem

MaxMillie sin avatar

Standard

Åjada helt sikkert,han tok prøve for ca en mnd siden

Gammel 24-01-12, 17:35   #4
MaxMillie
Fullverdig medlem

MaxMillie sin avatar

Standard

Må legge til at dette er et valg vi har gjort sammen. Men det er nå bare engang sånn at min kropp får disse symptomene på graviditet hver gang mensen er rett rundt hjørnet...og jeg tror det kommer av at jeg som kvinne ikke helt klarer å innfinne meg helt i at det aldri skal komme en liten mageboer der igjen. Derfor etterlyser jeg andre som har opplevd det samme, om dere har tips og råd for veien videre...

Gammel 24-01-12, 17:35   #5
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En graviditetstest er nok lurt i alle tilfeller.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 17:38   #6
MaxMillie
Fullverdig medlem

MaxMillie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

En graviditetstest er nok lurt i alle tilfeller.

Da tror jeg at det vil bli et eget budsjett for slike tester framover. Må igjen si at mannen har nettopp testet ut sæden,ja,det var ingen celler der! så det er ikke det at jeg tror jeg er gravid,men kroppen min den vil ikke høre,det er plagsomt kan man si

Gammel 24-01-12, 17:46   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er ikke mensen du får symptomer på hver måned da?

Gammel 24-01-12, 17:48   #8
MaxMillie
Fullverdig medlem

MaxMillie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Det er ikke mensen du får symptomer på hver måned da?

nei,det er skikkelig bilsykekvalme,har bare pleid å få det når jeg har vært gravid,aldri ellers,men nå kommer det likevel bare kort tid før mens så jeg vil ha tak på noen som kan snu mønsteret

Gammel 24-01-12, 19:37   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har, etter at jeg var gravid, opplevd at jeg før mensen får veldig mye av den samme kvalmen og smertene i symfysen som jeg hadde i svangerskapet. Slik har det aldri vært før.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 20:17   #10
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Etter at minstegutten ble født er jeg skikkelig babysyk rundt eggløsning, ikke ellers.
Og i tillegg har jeg veldig vondt i magen annenhver mnd.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 22:40   #11
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MaxMillie, her.

Da tror jeg at det vil bli et eget budsjett for slike tester framover. Må igjen si at mannen har nettopp testet ut sæden,ja,det var ingen celler der! så det er ikke det at jeg tror jeg er gravid,men kroppen min den vil ikke høre,det er plagsomt kan man si

Jeg glemte å skrive i stad at det har hjulpet på meg å ta en graviditetstest når jeg har hatt liknende symptomer. Hadde mange av dem da jeg hadde hormonspiral, og ble nærmest paranoid til tider. Psyken spilte meg et puss, og når jeg fikk negativ graviditetstest så var det akkurat som at psyken normaliserte seg og symptomene forsvant. Men garanterer ikke at det hjelper deg altså.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 08:21   #12
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kjøper bare haugehvis med strimler fra billigetester.no, så blir et ikke så dyrt.

Gammel 25-01-12, 09:47   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter at jeg fikk barna så har mine mens- og PMS-symptomer blitt mye sterkere, og jeg har nå en PMS-periode som minner sterkt om graviditet, inkludert at jeg av og til kjenner "fantomspark" . Så det trenger ikke være babysyke dette, men bare hormonelle forandringer som skjer etter svangerskap.

Gammel 25-01-12, 22:04   #14
MaxMillie
Fullverdig medlem

MaxMillie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Etter at jeg fikk barna så har mine mens- og PMS-symptomer blitt mye sterkere, og jeg har nå en PMS-periode som minner sterkt om graviditet, inkludert at jeg av og til kjenner "fantomspark" . Så det trenger ikke være babysyke dette, men bare hormonelle forandringer som skjer etter svangerskap.

Jeg satser på at det er det som er saken,at det bare har endret seg naturlig og at jeg framover bare må tenke at dette er de nye mens i komminga symptomene MINE

Gammel 25-01-12, 22:24   #15
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Djeez. Sånn har jeg også. Fantomsparkene er de som gjør meg mest tullete. Hadde det senest i morges.

Prøver å bare ignorere og tenker at det er endel av syklusen som er endret.

Gammel 26-01-12, 02:05   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Fantomspark er slisomme ja!
Jeg har og fått graviditetssymptomer til PMS symptomer etter at jeg fikk unger, og har slått meg til ro med at det er det som er mine PMS symptomer nå.
Fantomspark blir det mer og mer av, det er litt ekkelt.

Gammel 26-01-12, 07:52   #17
Input

Input sin avatar

Standard

Jeg har også fantomspark, det ble mye av dem etter jeg begynte på p-piller. Men de er når som helst i syklusen, og veldig merkelig. Har faktisk tatt noen tester i løpet av de siste mnd. pga. dem, for det kjennes ut som de aller, aller første "sparkene" jeg kjente i uke 12-15...

Gammel 26-01-12, 11:57   #18
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Fantomspark er egentlig en ekkel greie. Altså, fordi, det får en jo reelt til å begynne å lure! Og man skal jo normalt ikke kjenne spark før det har uteblitt litt mer enn en mens for de med relativt normale sykluser, så derved burde man ha visst noe før man kjenner spark. Og da begynner man å lure på seg selv.

Særlig for meg som vandrer omkring uten syklus. (ikke fått igjen mens etter fødsel enda) Så kjenner jeg fantomspark. Og vet jo at vi sånn potensielt kunne finne på å lykkes uten å prøve før mensen kommer igjen. Så jeg tar en test en gang imellom, bare for å holde kontrollen. Sånne billigstrimler, ja. De har da slått ut på begge ungene jeg har, så de er gode nok.

Gammel 26-01-12, 12:18   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter at jeg fikk ungene så har mine EL, mens- og PMS-symptomer blitt mye sterkere, og jeg har i likhet med Polyanna en PMS-periode som minner sterkt om fersk graviditet. Men jeg synes det hjelper å være i god form og sove nok, samt ha nok omega 3 og kalsium i kroppen. (Selv om jeg ikke akkurat skal antyde at Polyanna er i dårlig form. )

Gammel 26-01-12, 13:33   #20
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Om "god form" hjelper mot fantomspark også, skal jeg alvorlig vurdere å forsøke å komme i denne gode formen. Eller, dvs, om det hjelper mot "testetrangen, håpet, frykten og trykking på nedre del av magen for å kjenne om der er en livmor som vokser" som følger av fantomspark. Sådanne følelser er så lite praktiske når man prøver å rekke toget, og altså ikke er i så godt form at det føles behagelig å løpe etter toget. Mens man kjemper mot trangen til å trykke på magen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.