|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Bruker du lue på vinteren | |||
| Ja, selvfølgelig |
|
132 | 59,19% |
| Noen dager på det kaldeste |
|
68 | 30,49% |
| Nei, det ødelegger sveisen |
|
12 | 5,38% |
| Nei, jeg blir aldri kald på ørene |
|
4 | 1,79% |
| Jeg bruker skaut |
|
0 | 0% |
| Har hode under armen |
|
7 | 3,14% |
| Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Lue bare på fjellet, på skitur, ikke ellers. Forresten, av og til når jeg måker snø. Får litt klaus av lue, og synes selv jeg ser teit ut med lue på. Bruker helst ingenting på hodet, strekker meg til pannebånd hvis det er altfor kaldt og jeg må være ute lenge. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker aldri lue.
|
|
|
|
#84 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Bruker du lue?Nei, svært sjelden (ekte Narvikværinger bruker ikke lue), blir så varm i hodet av lue så det skal være ekstremt kaldt før jeg bruker det.
|
|
|
#86 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jeg var veldig sær på luebruk tidligere. Det ødela sveisen. Ikke i slalombakken engang hadde jeg lue. Tilnød pannebånd. Dette var selvsagt i "gamle dager" da det ikke var like mange påbud som nå. For å se det positive i det, har jeg alltid hatt tykt hår. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue hver dag, har strikket alle luene mine selv og syns de er veldig fine. :-)
|
|
|
#88 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Bruker du lue?Jepp, jeg bruker lue! Syns det er herlig å ha på og ganske stilig
|
|
|
#89 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bruker du lue?De jeg jobber med i barnheagen erter meg. Jeg er alltid førstemann som tar lua på, og jeg er alltid sistemann som tar lua av.
|
|
|
#90 |
|
Epikur
|
Sv: Bruker du lue?Lue når det er kaldt. Veldig kaldt. Ellers bruker jeg brodder, refleks og hansker.
|
|
|
#91 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Bruker du lue?
Beklager, det ble glemt i fargen. Skulle hatt et alternativ for hatt, pannebånd og ørevarmere.
|
|
|
|
#94 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Ja,jeg kler lue og jeg fryser lett *praktisk anlagt*
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue. Jeg er fornuftig og luer er ofte fine. Nå for tiden bor jeg i en stor, mintgrønn fra Kari Traa. Jeg tror ikke jeg kler den dritgodt, men jeg synes den er fin.
|
|
|
#97 |
|
Eppur si muove.
Sv: Bruker du lue?
Ikke jeg heller, og synes det er rart at såpass mange legger til ord som "selvfølgelig" og "fornuftig" ved snakk om luer. Er man ikke kald trenger man heller ikke lue.
|
|
|
#99 |
|
Eppur si muove.
Sv: Bruker du lue?Er man kald er det selvsagt fornuftig å bruke lue. Er man ikke kald er det ikke ufornuftig å ikke bruke det. Det har i hvertfall aldri skjedd meg noe som helst selv om jeg altså ikke bruker lue (fordi jeg ikke er kald).
|
|
|
#100 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Lue brukes kun på iskalde skiturer, og da en sånn caps-sports-variant. |
|
|
|
![]() |
|
|