Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du rosa bh?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 19:55   #41
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du rosa bh?

Jeg har to tror jeg. Mulig en er kjøpt på HM men den er litt større enn 70A.

Jeg har i alle farger unntatt gul tror jeg. Jeg trenger en gul en.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 19:56   #42
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har denne. Ikkje heilt rosa, men rosa nok for i dag.

Gammel 26-01-12, 19:58   #43
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, sjokkrosa med bling faktisk. Str. 38F om det spiller noen rolle.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 19:59   #44
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har faktisk to (en lys rosa og en mørk rosa). Begge er kjøpt på LaLina i Oslo (en fantastisk butikk) og jeg har ikke i nærheten av A-cup, men har dessverre ikke bilde.

Gammel 26-01-12, 20:00   #45
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har både lilla og grønn, sort og hvit, men ikke rosa. Ei heller rød.

Gammel 26-01-12, 20:00   #46
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg måtte jo tenke etter, og kan betro dere at jeg har én hudfarget bh, og alle andre er hvite eller svarte. Jeg er bare rett og slett kjedelig.

Venter på at Palmen får lest dette og gjort noe med det, hun har ofte den effekten.

Jeg har ikke helt rosa bh, men jeg har en som er en mellomting mellom rosa og korall. Men jeg har funnet ut at jeg ønsker meg denne: http://shop1.change.com/no/bh/balconette-bh/2778/

Gammel 26-01-12, 20:09   #47
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda. Både cerise og babyrosa. Den siste var dog et feilkjøp, skal sies.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:11   #48
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hele 3 rosa bh-er.

To fra Freya som er samme modell i forskjellig rosanyanse, og denne fra Panache:

Gammel 26-01-12, 20:15   #49
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Venter på at Palmen får lest dette og gjort noe med det, hun har ofte den effekten.

Jeg er jaffal queen of ebay-bra-shopping. Jeg har nettopp ryddet i undertøysskuffen og den teller nå 18 bh-er, og da er ikke sportsbh-er eller bikinier med.

Gammel 26-01-12, 20:17   #50
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg er jaffal queen of ebay-bra-shopping. Jeg har nettopp ryddet i undertøysskuffen og den teller nå 18 bh-er, og da er ikke sportsbh-er eller bikinier med.

Hvordan forsikrer du deg om at det ikke er fake da? :intrisert:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:18   #51
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Puppene eller bh-ene?

Gammel 26-01-12, 20:19   #52
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe spesielt med det å ha rosa bh? Er det litt kreisi? Eller er det harry? Jeg har ingen rosa bh-er nå, men har hatt flere tidligere. Jeg har aldri tenkt "wow, nå kjøpte jeg meg en ROSA bh, altså".

:må ha falt av lasset et eller annet sted:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:20   #53
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Puppene eller bh-ene?

Jeg skal ikke handle nye pupper, så det er helst hvordan man kan vite at bh-er på eBay er ekte jeg lurer på. Er man trygg om man kjøper av noen med god rating, eller er det naivt?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:22   #54
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke ebay er stedet for puppehandling, verken ekte eller falske. Utover det har jeg ikke peiling.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:22   #55
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nesten alt undertöyet mitt fra princess tam tam. Et par sett i rosa. Gidder ikke aa fotografere dem, men her er det utvalget de har i rosa naa for tiden:

http://www.princessetamtam.com/fr/r1...bsc5-les-roses

Jeg har ogsaa et par favorrittsett fra Elle Macpherson Intimates som jeg heller ikke gidder aa ta bilde av, men noen rosa varianter har de der, ogsaa:

Elsket denne förste i sort rosa kombinasjon, men de andre var ogsaa fine:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:31   #56
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Niks!!

Men jeg får snart tipper jeg; følger ivrig med på kolleksjonen til Change og har flere sett jeg skal ha meg når de kommer. Et eller to av settene er helt eller delvis rosa.

Gammel 26-01-12, 20:33   #57
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Cuya:
Jeg handler utelukkende merker jeg kjenner fra forhandlere med topp rating, jeg kjøper ikke undertøy fra private. Og så tenker jeg at de koster jo max 200,-/stk, så om jeg gjør ett bomkjøp innimellom så er det ok. På den andre siden, jeg har handlet både vanlige bh-er, bikinier og sportsbh-er for både meg selv og min mor via ebay i de siste 4 årene, og jeg har hittil ikke kommet over noe som ikke ser ut til å være ekte kvalitetsvare.

Belle-lingerie og knickerboxersglory er to forhandlere jeg har vært godt fornøyd med.

Sist redigert av Palmen : 26-01-12 kl 20:38.
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:42   #58
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to. Denne, bare uten padding:

Og en fra Princess Tam Tam.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:46   #59
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var vakker, Xian. Hvor har du kjøpt den?

Gammel 26-01-12, 20:49   #60
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, to rosa fra Change.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.