Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bruktmarked for bæresjal

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 21:36   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruktmarked for bæresjal

Hvordan er bruktmarkedet for bæresjal, egentilg? Jeg synes ikke det er mye å finne rundt omkring, og generelt høye priser sammenlignet med nytt.

Blir det litt for "personlig" å selge/kjøpe brukt? Har stort sett kikket etter Moby D og lignende.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:40   #2
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruktmarked for bæresjal

Det er stor omsetning på tettinntil.com. Der er det også generell enighet om at bruktpris ikke ligger langt under nypris. Sjal blir faktisk bedre jo mer de blir brukt!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:43   #3
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe som gjør at bruktpris er tett under nypris, er vel at mange har høy utskiftningshastighet også.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:45   #4
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Noe som gjør at bruktpris er tett under nypris, er vel at mange har høy utskiftningshastighet også.

Gammel 24-03-07, 21:46   #5
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Kjenner meg godt igjen i den

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:48   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ligger en MobyD i sort til salgs på tettinntil til en grei pris har jeg sett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:49   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Kanskje jeg bare skal kjøpe et nytt. Jeg prøver egentlig å være litt miljøvennlig, men jeg synes jeg skal spare litt på det også.

- No. 4 -
Gammel 24-03-07, 21:51   #8
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Det ligger et Moby D på finn.no til 300 kroner. Søk på sjal på barneutstyr, den øverste annonsen.

Gammel 24-03-07, 21:58   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det ligger en MobyD i sort til salgs på tettinntil til en grei pris har jeg sett.

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Det ligger et Moby D på finn.no til 300 kroner. Søk på sjal på barneutstyr, den øverste annonsen.

Takk, skal sjekke ut!

- No. 4 -
Gammel 24-03-07, 22:03   #10
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hm. Kanskje jeg bare skal kjøpe et nytt. Jeg prøver egentlig å være litt miljøvennlig, men jeg synes jeg skal spare litt på det også.

(Har forøvrig ikke noe å tilføye i tråden)

Gammel 24-03-07, 22:07   #11
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en Mayawrap eller noe sånt liggende, en ringslynge. Ble ikke brukt så mye pga behovet endret seg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:10   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har en Mayawrap eller noe sånt liggende, en ringslynge. Ble ikke brukt så mye pga behovet endret seg.

Ja, jeg hadde tenkt på det, men Acsa har overbevist meg om at jeg MÅ ha elastisk sjal i stedet.

- No. 4 -
Gammel 24-03-07, 22:13   #13
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ja, jeg hadde tenkt på det, men Acsa har overbevist meg om at jeg MÅ ha elastisk sjal i stedet.

OK, kan forresten være at det røk til fretex når jeg tenker meg om, av og til blir det bare litt for fullt her. Har også en ammepute som ikke blir brukt lenger pga småtten tålte ikke morsmelk. mamma bruker den til pute når hun er på besøk.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 00:10   #14
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg har nettopp kjøpt en ny MobyWrap via e-bay, for 325 kroner; det er ikke så ille det.
MobyD er vel litt dyrere.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 19:39   #15
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Hva heter nå den svenske bruktsjal-sida? Den er fin, men jeg finner den ikke..

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 19:41   #16
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

www.sjalbarn.se

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.