|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Kan seigt grytekjøtt kokes mørt?Jeg har brunet storfekjøtt i strimler, og dessverre kjennes det seigt ut. Kan det kokes mørt, eller må jeg forberede meg på å bytte ut kjøttet med pølser?
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan seigt grytekjøtt kokes mørt?Trekkes, ikke kokes. Det blir mørt.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan seigt grytekjøtt kokes mørt?Trekke, ja. Det blir mørt. Jeg har lurt på det samme.
![]() |
![]() |
#8 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan seigt grytekjøtt kokes mørt?Behøver ikke å ta så lang tid. Halvannen -to timer kanskje? Kommer helt an på kjøttet og størrelsen på stykkene.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan seigt grytekjøtt kokes mørt?Jeg pleier å beregne to timer, og det er som regel mer enn nok. Men jeg skjærer (les: jeg får mannen min til å skjære) tynne strimler av kjøttet før bruningen.
![]() |
![]() |
|
|