|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?Jeg synes stemmen hans er sexy. Jeg tar meg i å drømme om at han en gang skal snakke til meg. :bidrar:
|
|
|
#62 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
|
|
|
#64 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Jeg har også tenkt samme tankene som emm. At dette er noe han bare MÅ gjøre, for å komme seg videre i livet. Både som en del av sorgarbeidet, men også for å få svar på hva som egentlig hendte. Som en måte å hedre kameratene som forsvant.
Allerede i fjor reiste Andhøy spørsmål om hvorfor Berserk hadde forlatt havn, og om de ble tvunget til det. Jeg tror ikke han er ustabil eller paraniod. Men kanskje han føler han må "ordne opp selv", finne svar på spørsmålene, og denne gangen velger å dra uten nødpeilesender for å ikke få mer kritikk om hvilke typer redningsaksjoner vi skal bruke penger på.
Jeg har tenkt samme tanken. Uten at det er noen kritikk til A4-livet. Vi er bare forskjellige. Og vi har noen eventyrere i blandt oss. Og når det går bra, hedrer vi dem som helter. Når det går dårlig, er de bare noen uansvarlige tullinger som presser andre til å sette liv og helse i fare for å redde dem. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det vert vel ein del spekulasjoner når ein veit så lite. Det kjem små drypp i media, og det er alt. Eg har forståelse for at han ikkje er interessert i å rapportera alt han gjer, men det er jo klart at folk følger litt med på det som skjer. Når ein ikkje får noko informasjon, vert det spekulasjonar. Eg antar at det er ganske mange som veit kva som eigentleg foregår om bord, det er jo tross alt fleire enn desse fire som har visst om planane. Korleis han har det psykisk er det nok kun Jarle Andhøy som kan svara på.
|
|
|
#67 |
|
This is normal!
|
Utvide horisonten vår når han bryte lover som det er veldig gode grunner for å overholde? Når han kjører ATV til Sydpolen? Respekt for at han gjør det han gjør nå? Jeg er veldig, veldig uenig med deg.
|
|
|
|
#68 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?Jeg forstår Jarle Andhøy og støtter ham i det han gjør nå.
|
|
|
#70 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg kan på sett og vis også forstå Andhøy, og også føle en viss sympati for ham, men det er stykke fram til det å støtte ham i å gjennomføre eventuelle ulovligheter. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
guru advisor
|
Enig. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?Det er ikke såå veldig rart at det ikke er funnet vrakgods etter Berserk, dersom båten har fått isinger på masten, så skal det ikke så veldig mye til før den har gått rundt, ligger den opp ned på havets bunn, så er det ikke noe som kommer ut av den, all den tid Andhøy har sveiset igjen alle skroggjennomføringene. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?En slik sak som dette fører nødvendigvis til en del konspirasjonsteorier når det er snakk om en situasjon svært få har godt kjennskap til.
|
|
|
#76 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?Men et år etter, hva kan har egentlig klare å finne nå? Målsettingen med turen sett bort fra en minnesmarkering virker helt urealistisk på meg. Men jeg vet veldig lite om vraksøking i antarktisk, det skal innrømmes.
|
|
|
#77 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?Og å prøve å leite etter noe med sonar/ekkolodd på veldig dypt vann, er veldig vanskelig, om de skulle finne noe så er det langt fra sikkert at det er plassert der de tror det er. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?Antarktis er STORT.
|
|
|
|
#80 |
|
Helt vanlig
|
Ja ikke sant, det blir jo litt tullete for meg iallefall. De er jo døde uansett hva han finner med ekkoloddet sitt, og trist er det jo men havet har da alltid tatt liv det.
|
![]() |
|
|