Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi er blitt berømte!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 22:14   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi er blitt berømte!

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Så snobbete tror jeg ikke vi er, med mindre det anses som snobbete å være opptatt av at det går an å skrive innlegg i fulle setninger med riktig tegnsetting og store og små bokstaver.

Neisj, vi er ikke snobbete! Perkfete derimot!
Det er bare de som er dumme. Og nekete.

Gammel 24-03-07, 22:15   #22
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg kryper til korset og innrømmer..........

at jeg kjøper lite økologisk, ikke er jeg snobbete heller og mei tai har jeg aldri brukt. (fant vel egentlig ut hva det var etter at jeg kom hit inn.)

Det samma kan jeg si. Men jeg er håpløst med skrivefeil.

Gammel 24-03-07, 22:15   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hva er meitai?

En bæredings. Jeg var litt usikker på om de kanskje blandet oss med tettinntil.com ?

Gammel 24-03-07, 22:15   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Neisj, vi er ikke snobbete! Perkfete derimot!
Det er bare de som er dumme. Og nekete.

Pøh. Et nek kan være så mangt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:17   #25
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En bæredings. Jeg var litt usikker på om de kanskje blandet oss med tettinntil.com ?

Godt mulig.

Det finnes så mange bæredingser at jeg klarer ikke å skille den ene fra den andre. Jeg passer kanskje ikke inn her..., eller jo, snobbete er jeg.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:20   #26
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MeiTai ble bestilt tidligere i dag. Og det å bli bevisst på økomat (selv om vi ikke bruker mest av det) har jeg blitt etter påvirkning fra dere i alle fall. Snobbete tviler jeg på at jeg er. Mere jordnære tror jeg hadde vært mere korrekt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:21   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja ... Jeg ønsker meg Mei-Tai, spiser gjerne øko-mat, men snobbete... nei, der bommes det kraftig.

Gammel 24-03-07, 22:21   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pøh. Et nek kan være så mangt.

Unsjyld.

Gammel 24-03-07, 22:23   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nema problema.

Vurderer ny tittel.

Gammel 24-03-07, 22:23   #30
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så fint at dette nettstedet har blitt berømt da.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:24   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nema problema.

Vurderer ny tittel.

Peker på min egen ...

Gammel 24-03-07, 22:25   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Peker på min egen ...

Seen it!

Forandret seg i det siste, har den ikke?

Gammel 24-03-07, 22:25   #33
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo litt komisk, da, men det har et snev av sannhet i seg. Jeg synes jo det er kult at FP faktisk blir sett der ute i forumverdenen, selv om vi blir sett på som snobbete.

Gammel 24-03-07, 22:26   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg var på snei. Nå er jeg på en rødvinssnurr. (Men det var for langt ...)

Det glemte de forøvrig å nevne. At vi liker vin her inne.

:snobb:

Gammel 24-03-07, 22:28   #35
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke snobbete.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:28   #36
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg var på snei. Nå er jeg på en rødvinssnurr. (Men det var for langt ...)

Det glemte de forøvrig å nevne. At vi liker vin her inne.

:snobb:

Men denne smileyen er da ikke spesielt snobbete:
Hvorfor nipper ikke vår drikke-smiley til rødvinsgalsset?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:30   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Allikevel er den i hyppig bruk.

Det er nesten så det ødelegger vårt gode navn og rykte.

Gammel 24-03-07, 22:30   #38
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vil ha en strawberry daiquirry smilie.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:31   #39
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg henger med fiffen ja.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:31   #40
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis er dette litt sant.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.