|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Høy på pæra (Keeping up appearances) er en av favorittene våre. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Smack the Pony, som Melonas-jentene åpenbart hentet inspirasjon fra.
|
|
|
#23 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Jeg digger seriene Miranda og The IT Crowd, ler så jeg nesten tisser i buksa
|
|
|
#25 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Mange gode tips her - skal gjøre et utvalg. Noe er nok litt for språklig vanskelig for dem, som i at de ikke får med seg hva de sier siden de er mest vant til å høre amerikansk engelsk. Men litt får vi nok sett, hvis de ikke har enormt mange ideer selv.
|
|
|
#26 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Michael McIntyre er utrolig morsom, og tar hverdagsmenneskets gjøren og laden SÅ på kornet. (MED bevegelser. (Kilde: youtube.com) Og denne (om å bruke skotske sedler i England): (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#27 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Britisk humor - dine beste tips?(Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Denne så jeg her om dagen, herregud som jeg lo.
|
|
|
#29 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Problemet er jo selvfølgelig at elevene er 16 år og mangler en god del referanser som de trenger for å se humoren.
|
|
|
#30 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Britisk humor - dine beste tips?
Au da, ikke Star Wars fan altså?
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Jeg synes McIntyre sin humor er veldig up to date egentlig, ikke så mye gamle referanser der. Mange av de som er med på showet hans tar opp dagligdagse aktuelle ting.
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Michael Mcintyre og Jack Dee. (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) og Graham Norton sitt talkshow. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Jeg synes denne serien (Rob Brydon og Steve Coogan reiser rundt og improviserer diverse kjendiser) var kjempemorsom, men om det er typisk britisk skal jeg ikke ha sagt. (Kilde: youtube.com) ) |
|
|
|
#34 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#36 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
I så fall er jeg skuffet over at så få kjenner Woodhouse. Jeg bodde vel i England selv når det gikk, men hadde sett serien i England. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Britisk humor - dine beste tips?Jeg digger The Alan Partridge show og Men behaving badly! |
|
|
|
![]() |
|
|