|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hver sin lystJeg sitter inne og fyrer for tiden. Gradestokken viser minus 28 grader. Jeg går kun ut om jeg virkelig må, dvs for å hente ved eller for å handle mat. I sted måtte jeg handle. Jeg kledde på meg ullundertøy, to bukser, ullgenser, dunjakke, lue og votter og løp til bilen for å kjøre de 2,5 kilometrene til nærbutikken. Halvveis framme møter jeg en motorsyklist. Jeg tenkte "hva?! Ser jeg syner?!". Men neida, 50 meter bak kommer det enda en og enda en og nok en. Tyske motorsyklister på rare gamle (?) motorsykler med sidevogn. I 28 minusgrader. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hver sin lystHer er det -13, og selv om jeg er avstandsforelsket i motorsykkelkjøring kunne ikke noe som helst lokket meg med på tur i slike ekle grader.
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hver sin lyst
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hver sin lystFysj det hørtes kaldt og friskt ut
|
|
|
|
#7 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hver sin lystHehe. Svogeren min er en slik rom gjerne står ute og måker snø i t-skjorte i minusgrader. Mens vi andre har ullvotter, ullue og bobleklær.
|
|
|
#8 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hver sin lystOi,da snakker vi ekstremsport i min verden! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hver sin lyst
|
|
|
#10 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hver sin lystDa elstemor var lita fikk jeg mange blikk på butikken en iskald vinterdag. Jeg kom inn i ei tynn treningsbukse og t-skjorte. Jeg skjønte ikke hva de glodde sånn på, helt til en mann så høflig kommenterte at jeg var litt av en "hardhaus." |
|
|
|
![]() |
|
|