Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

[Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 18:30   #21
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012

Jeg kommer. Tigerungen er ferdig på balletten klokken seks, så jeg må kjøre henne hjem først. Mulig jeg ikke rekker før 19 hvis det er greit?

Gammel 18-01-12, 18:33   #22
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde jo vært midt i blinken for meg egentlig, men så tror jeg kanskje jeg ikke har sluppet ut fra barsel enda den kvelden, så jeg følger litt med om det evt blir en annen kveld jeg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:37   #23
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Det hadde jo vært midt i blinken for meg egentlig, men så tror jeg kanskje jeg ikke har sluppet ut fra barsel enda den kvelden, så jeg følger litt med om det evt blir en annen kveld jeg.

Jeg ser datoen kan være litt ubeleilig ja, men vi kan jo arrangere flere treff! Det går fint.

Ser det vi ihvertfall ser ut til å bli 4 stk, og det er jo hyggelig. Så da satser jeg på at dere kommer til meg neste torsdag.

Gammel 19-01-12, 13:27   #24
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Og da har jeg fått mere den uka å gjøre, så jeg kan ikke love noenting.
Det kan fortsatt være jeg kan komme hvis formen er god, men det er ikke til å planlegge med.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:41   #25
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde at jeg ikke kunne, men jeg kan nok likevel. Må se an formen, gir beskjed når dagen er her!

Gammel 24-01-12, 00:54   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg 2 stk mannebein som ligger med en influensalignende sykdom i huset her,
så jeg må beklagligvis ha ett lite forbehold om torsdagen.

Mini måtte hentes på skolen idag pga fryktelig dårlig pust og mannen har vondt i hele kroppen + feber.
Jeg vet p.t. ikke hva det er og hvor lenge de skal være sånn.

Holder dere oppdatert.

Gammel 24-01-12, 23:11   #27
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er det jeg som ligger med influensa, så jeg må også ha et forbehold...

Gammel 25-01-12, 00:19   #28
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

De er ikke noe bedre idag, ikke mindre enn 17 stk fra jobben til mannen var hjemme idag med like symtomer. Mulig det er noe som går....

Gammel 25-01-12, 09:34   #29
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Så dumt, Fløyel, men det er liksom tiden for det nå. Går det ikke så får vi ta det en annen gang. Du kan jo bare bestemme en dato på kort varsel når dere er friske også kommer de som kan.

Gammel 25-01-12, 11:06   #30
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi tar det en annen kveld når dere er friske. God bedring!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 11:54   #31
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Standard

Usj, så kjedelig med sykdom. Hører det er fler i området også.
Håper at det blir en annen dag, og at alle er friske da.

Gammel 25-01-12, 23:48   #32
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Jeg tror jeg må kaste inn håndkleet dessverre. De er ikke nevneverdig bedre, jeg misstenker influensa, så for alles del mht smittefare tror jeg det er lurt å utsette treffet. Beklager!
Jeg finner en ny dato, neste uke flyr unna (jeg er bortreist), uken etter er mannen borte... så vi sier midt/slutt februar - blir det for langt unna i tid`?

Gammel 26-01-12, 19:15   #33
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Februar høres bra ut. Jeg er ikke i toppform selv, så jeg hadde nok ikke kommet uansett. God bedring!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 15:36   #34
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Standard

Litt uti februar høres greit ut. Jeg har begynt å strikke på noe jeg tanker skal bli sokker, og at jeg kan komme så langt til hælen på strikketreffet, i fall noen kan vise meg hvordan man strikker den. Så det gjør ikke noe om det blir litt til for min del.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.