|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Snikende tiger
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Jeg kommer. Tigerungen er ferdig på balletten klokken seks, så jeg må kjøre henne hjem først. Mulig jeg ikke rekker før 19 hvis det er greit?
|
|
|
#22 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Det hadde jo vært midt i blinken for meg egentlig, men så tror jeg kanskje jeg ikke har sluppet ut fra barsel enda den kvelden, så jeg følger litt med om det evt blir en annen kveld jeg.
|
|
|
#23 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012
|
|
|
#24 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Og da har jeg fått mere den uka å gjøre, så jeg kan ikke love noenting. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
nju nja njo
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Jeg trodde at jeg ikke kunne, men jeg kan nok likevel. Må se an formen, gir beskjed når dagen er her!
|
|
|
#26 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012
|
|
|
#28 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012De er ikke noe bedre idag, ikke mindre enn 17 stk fra jobben til mannen var hjemme idag med like symtomer. Mulig det er noe som går....
|
|
|
#29 |
|
nju nja njo
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Så dumt, Fløyel, men det er liksom tiden for det nå. Går det ikke så får vi ta det en annen gang. Du kan jo bare bestemme en dato på kort varsel når dere er friske også kommer de som kan.
|
|
|
#32 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Jeg tror jeg må kaste inn håndkleet dessverre. De er ikke nevneverdig bedre, jeg misstenker influensa, så for alles del mht smittefare tror jeg det er lurt å utsette treffet. Beklager!
|
|
|
#33 |
|
Dragedytteren
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Februar høres bra ut. Jeg er ikke i toppform selv, så jeg hadde nok ikke kommet uansett. God bedring!
|
|
|
#34 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: [Invitasjon]Strikketreff Oslo m/omegn januar 2012Litt uti februar høres greit ut. Jeg har begynt å strikke på noe jeg tanker skal bli sokker, og at jeg kan komme så langt til hælen på strikketreffet, i fall noen kan vise meg hvordan man strikker den. Så det gjør ikke noe om det blir litt til for min del. |
|
|
|
![]() |
|
|