|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bulgaria - tips til hotell?Vi planlegger sydenferie til sommeren. 2 uker i juli. Kunne tenke oss å reise til Bulgaria, for å prøve noe annet enn Hellas og Spania. Også litt fordi det er litt rimeligere land å feriere i, iom at vi skal til Tenerife i vinterferie (der gikk endel av feriebudsjettet).
|
|
|
#2 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Bulgaria - tips til hotell?Golden sands anbefaler jeg. Vi drar dit i slutten av juli.
|
|
|
|
#3 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bulgaria - tips til hotell?Jeg har vært på Sunny Beach to ganger. Første gangen var bedre enn andre gangen for det var bygd så utrolig mye siden sist. Tydelig at de satser på turisme der, ja. Jeg har ei venninne som har vært der flere ganger og på et av de største hotellene, kan høre med henne hva hotellet het.
|
|
|
#4 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bulgaria - tips til hotell?Takk for tips!
|
|
|
#5 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Bulgaria - tips til hotell?
sitter på tlf , så det er ikke sikkert jeg klarte å linke. Men gå inn på Ving sine. Sider og
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Bulgaria - tips til hotell?Vi var i Balchik, hotel Helios. Pent bassengområde, trapp til fin strand. Du må tåle å se litt stål, men for oss metalfolk så er det bare stas. |
|
![]() |
|
|