Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi er blitt berømte!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-07, 12:02   #101
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi er blitt berømte!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Perfekt for snobbete FP-damer! Gutta får få en med sigar!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 12:23   #102
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lo godt av den karakteristikken, for den er jo ikke rent lite treffende. Men heldigvis tror jeg at øko- og PK-greiene er et symptom på hvem som er her, ikke grunnen til at vi er her.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 12:27   #103
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

HVAH? Kaller du meg en Dårlig Mor?

Altså, når du kan få deg til å skrive hva med store bokstaver, h på slutten og dårlig mor med store forbokstaver så sier det seg vel selv at du helt uten tvil passer perfekt inn i kategorien DårligMorTM. Du begynte vel med is til barna før du begynte med annen fast føde også, tenker jeg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 12:58   #104
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke er jeg snobbete, jeg har dog snuset litt mere på øko-mat etter jeg kom inn hit, og kjøper bevisst økologiske grønnsaker... men jeg vet ikke det med bæredingsen...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 13:02   #105
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Ikke er jeg snobbete, jeg har dog snuset litt mere på øko-mat etter jeg kom inn hit, og kjøper bevisst økologiske grønnsaker... men jeg vet ikke det med bæredingsen...

Kan igrunn signere denne.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 14:26   #106
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Ikke er jeg snobbete, jeg har dog snuset litt mere på øko-mat etter jeg kom inn hit, og kjøper bevisst økologiske grønnsaker...

Og dette er mye av grunnen til at jeg trives så godt her inne - man får litt tanker og ideer, det er utviklende og øyneåpnende... Rett og slett fordi hovedvekten av de som leker her inne er mennesker med bevisst holdning til hva de gjør og hvorfor - og fordi diskusjoner som oftest holdes i en saklig tone. Digger FP, jeg!

I motsetning til inntrykket jeg har fått av visse andre forum hvis navn ikke skal nevnes.

Gammel 25-03-07, 16:18   #107
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke snobbete. Jeg bærer i meitai da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 16:42   #108
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg har hatt en meitai. Miljøbevisst som jeg er ga jeg den videre til ei annen på FP.

Jeg også. Miljøbevisst som jeg er, sydde jeg den selv.
Men jeg har ikke gitt den videre til noen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 17:01   #109
Albertine
Passiv

Standard

Mye av grunnen til at jeg er her er at det er så vidunderlig deilig å lese hele setninger med riktig oppbygging og få skrivefeil. Ellers kjenner jeg meg ikke igjen i beskrivelsen gitt.

Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 17:05   #110
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Mye av grunnen til at jeg er her er at det er så vidunderlig deilig å lese hele setninger med riktig oppbygging og få skrivefeil. Ellers kjenner jeg meg ikke igjen i beskrivelsen gitt.

Som om ikke det er snobbete da.

Gammel 25-03-07, 17:07   #111
Albertine
Passiv

Standard

Åndssnobb kanskje? Hvis det er snobbete å like rettskriving kaller jeg meg gjerne snobb. Men mei tai? Nope.

Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 17:30   #112
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Åndssnobb kanskje? Hvis det er snobbete å like rettskriving kaller jeg meg gjerne snobb. Men mei tai? Nope.

Forumsnobb. Rett og slett.
Og det er jo ikke ille i det hele tatt!

:tiara:

Gammel 25-03-07, 17:54   #113
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og dette er mye av grunnen til at jeg trives så godt her inne - man får litt tanker og ideer, det er utviklende og øyneåpnende... Rett og slett fordi hovedvekten av de som leker her inne er mennesker med bevisst holdning til hva de gjør og hvorfor - og fordi diskusjoner som oftest holdes i en saklig tone. Digger FP, jeg!

I motsetning til inntrykket jeg har fått av visse andre forum hvis navn ikke skal nevnes.

Jeg er veldig enig i dette. Det som er fint her, stort sett, er at det faktisk er åpenhet for å teste nye ting og lære av/lære bort nyttige erfaringer.
Jfr diskusjonen etter Niobes innlegg på et visst sted rundt juletider (første og eneste gang jeg har fyrt løs der inne), der det rett og slett går sport i å MÅTTE motsi forsøk på god lærdom. Det er intet mindre enn slitsomt å diskutere på en sånn måte.

Liker meg veldig godt her inne, masse flotte folk. Og jeg tror Tinetoff har helt rett i det hun skriver over her.

Jeg bruker en god del økovarer, har meitai, men er ikke så innmari snobbete...trur eg

Gammel 25-03-07, 18:09   #114
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var jo også en variant. Jeg følte meg truffet på noen punkter, ja.

Snobbete? Nei
Økomatspisende? Ja
Mei-taibærende? Ja, det kunne jeg godt vært. Brukte bæresjal selv, da.
Og at utdanningsnivået jevnt over er en del høyere her er det ikke tvil om.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 18:16   #115
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På et annet forum har jeg lärt i dag at folk med høyere utdanning er dårlige på praktisk problemløsning og mangler jævlig mange sosiale antenner. Takke meg til Foreldreportalen, gitt, selv om jeg dytter i meg en del usunt og liker halvfabrikata godt. Jeg har mei tai, da - har fått den i gave.

Gammel 25-03-07, 18:31   #116
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På et annet forum har jeg lärt i dag at folk med høyere utdanning er dårlige på praktisk problemløsning og mangler jævlig mange sosiale antenner.

Kunne de vise til noe god dokumentasjon på dette?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 18:37   #117
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kunne de vise til noe god dokumentasjon på dette?

Phø, om man dokumenterer sine påstander er man jo bedreviter og nedsettende - må vite!

Det holder i massevis og mene det sterkt nok ut i fra sine (og familiens) erfaringer ala "min mor røyka i svangerskapet og jeg er frisk og rask, ergo det er ikke skadelig å røyke mens man er gravid"!

Gammel 25-03-07, 18:38   #118
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:snobb:

Vi har visst dette lenge. Greit at andre også har fått det med seg.

Gammel 25-03-07, 20:28   #119
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor kommer bunad inn i bildet?

Jeg liker rødvin og har bunad(som jeg er ganske så stolt av ), kvalifiserer jeg da til snobb?

Jeg liker meg forresten veldig godt her. Mange interessante innlegg, det handler ikke kun om bleier og våkenetter, det syntes jeg er veldig positivt. Mange flinke, flotte og oppegående damer her.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 20:33   #120
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Hvor kommer bunad inn i bildet?

Jeg liker rødvin og har bunad(som jeg er ganske så stolt av ), kvalifiserer jeg da til snobb?

Jeg liker meg forresten veldig godt her. Mange interessante innlegg, det handler ikke kun om bleier og våkenetter, det syntes jeg er veldig positivt. Mange flinke, flotte og oppegående damer her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...632#post315632

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.