|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
kamerat
|
![]() Sv: Vi er blitt berømte!Jeg lo godt av den karakteristikken, for den er jo ikke rent lite treffende. Men heldigvis tror jeg at øko- og PK-greiene er et symptom på hvem som er her, ikke grunnen til at vi er her.
![]() |
#103 |
villende
|
![]() Sv: Vi er blitt berømte!
Altså, når du kan få deg til å skrive hva med store bokstaver, h på slutten og dårlig mor med store forbokstaver så sier det seg vel selv at du helt uten tvil passer perfekt inn i kategorien DårligMorTM. Du begynte vel med is til barna før du begynte med annen fast føde også, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi er blitt berømte!Ikke er jeg snobbete, jeg har dog snuset litt mere på øko-mat etter jeg kom inn hit, og kjøper bevisst økologiske grønnsaker... men jeg vet ikke det med bæredingsen...
![]() |
#105 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan igrunn signere denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Slumrende Ullteppe
|
Og dette er mye av grunnen til at jeg trives så godt her inne - man får litt tanker og ideer, det er utviklende og øyneåpnende... Rett og slett fordi hovedvekten av de som leker her inne er mennesker med bevisst holdning til hva de gjør og hvorfor - og fordi diskusjoner som oftest holdes i en saklig tone. Digger FP, jeg!
![]() |
#108 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også. Miljøbevisst som jeg er, sydde jeg den selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi er blitt berømte!Mye av grunnen til at jeg er her er at det er så vidunderlig deilig å lese hele setninger med riktig oppbygging og få skrivefeil. Ellers kjenner jeg meg ikke igjen i beskrivelsen gitt. |
![]() |
![]() |
#110 |
Live and let live
|
Som om ikke det er snobbete da.
![]() |
#111 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi er blitt berømte!Åndssnobb kanskje? Hvis det er snobbete å like rettskriving kaller jeg meg gjerne snobb. Men mei tai? Nope. |
![]() |
![]() |
#112 |
Protonterapeut
|
Forumsnobb. Rett og slett.
![]() |
#113 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er veldig enig i dette. Det som er fint her, stort sett, er at det faktisk er åpenhet for å teste nye ting og lære av/lære bort nyttige erfaringer.
![]() |
![]() |
#114 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#115 |
intro
|
![]() Sv: Vi er blitt berømte!På et annet forum har jeg lärt i dag at folk med høyere utdanning er dårlige på praktisk problemløsning og mangler jævlig mange sosiale antenner. Takke meg til Foreldreportalen, gitt, selv om jeg dytter i meg en del usunt og liker halvfabrikata godt.
![]() |
![]() |
#117 |
Viser tenner
|
Phø, om man dokumenterer sine påstander er man jo bedreviter og nedsettende - må vite!
![]() |
#118 |
Epikur
|
![]() Sv: Vi er blitt berømte!:snobb:
![]() |
#119 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi er blitt berømte!Hvor kommer bunad inn i bildet? |