Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Årets morsdagsgave

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 14:49   #41
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets morsdagsgave

God bedring! Huff, det var litt av en morsdagsgave ja.
Jeg fikk printer jeg. En slik med scanner og kopimaskin, og er strålende fornøyd med det.

Gammel 12-02-12, 15:57   #42
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring.

Jeg fikk en søt pose med sjokoladehjerter sammen med mange hjerte-lapper med søte dikt ungene har skrevet + gavekort på klær.

Gammel 12-02-12, 16:02   #43
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring!

Jeg fikk to fine kort som ungene har laget selv og en kul bluse. Og ikke minst - sove litt og en kopp te på sengen.

Gammel 12-02-12, 16:04   #44
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

God bedring!

Jeg fikk en krem, siden jeg i går viste mannen den tomme flaska.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 16:33   #45
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk latterlig dyre roser (der 2 allerede var døde og de var kjøpt i går ettermiddag), Chanel deodorant, filmer og smykke. Og flott kort. Skikkelig begavet.

Blomsterforretningen får besøk i morgen. 120 kroner blomsten så bør de stå over 12 timer når de kommer i vann umiddelbart.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 16:35   #46
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Stine-mor fikk den verste gaven
Jeg fikk fine kort, blomster, en film og frokost på sengen (samt nugatti på dynen min, da jeg fikk frokostselskap av 4-åringen).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 16:39   #47
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Huff da, ikke en morsdagsgave man misunner nei

Jeg ble kom til ferdig dekket frokostbord med levende lys, nytrukket te og speilegg (ungenes fortjeneste).
Og så sa yngstemann at jeg skal få kort og gave senere i ettermiddag

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 16:43   #48
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

God bedring Stine-mor!

Jeg fikk en hyggelig telefon fra ungene som er på vinterferie sammen med Murrmannen. Og så har jeg tre sjokolademuffins igjen fra igår, da bakte jeg for å dra på besøk til ei venninne som har fått baby, så kake blir det også!

Gammel 12-02-12, 16:43   #49
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen verdens ting. Heldigvis.

Ikke feirer vi farsdag heller. Eller valentines, eller andre lissom-gavedager.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 16:45   #50
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ingen verdens ting. Heldigvis.

Ikke feirer vi farsdag heller. Eller valentines, eller andre lissom-gavedager.

Det sier jeg også HVER gang, men nå insisterer ungene.
Blir bare noe veldig billig, selv om jeg egentlig synes det er en uting

Gammel 12-02-12, 16:47   #51
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk lov til å lage middag med de to yngste mens mannen gikk seg en skitur

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 16:48   #52
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg fikk lov til å lage middag med de to yngste mens mannen gikk seg en skitur

Gammel 12-02-12, 16:56   #53
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

God beding Stine-mor

Her har jeg fått servert middag, og mannen har kjøpt kake
(men ingen av oss tenkte på at jeg ikke kan spise hvetemel en periode nå, og det er den kaka proppa full av )

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 17:59   #54
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk sjokolade jeg ikke liker (sfinx) pakket inn i vrengt julepapir fra bensinstasjonen...

Men heller det enn omgangssyke ja.

Gammel 12-02-12, 18:54   #55
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg fikk kort ungene hadde laget, og kaffe på senga. Og Storesøster støvsugde kjøkkenet før jeg stod opp. Og så har jeg fått tulipaner.

Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 19:12   #56
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Usj da Stine-mor. Trodde kanskje dere hadde fått nok jeg nå.

Jeg fikk overraskende nok gave på morgenen.
Ny stekepanne og ny termos.

Også har vi hatt en superkoselig akedag her med ca 20 store og små i strålende solskinn.

Gammel 12-02-12, 19:17   #57
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Storebror har laget kort på skolen som jeg fikk nå, det er veldig fint og det står følgende på det:
"Ha en fin morsdag. Jeg er glad i deg og gratulere med morsdag." Dette står inni kortet, når jeg lukker igjen kortet så er det et hjerte også står det: "Du har klinet med pappa" Jeg måtte le, men samtidig er det litt sårt også for han har nok et veldig stort ønske om at jeg og pappaen skal bli kjærester igjen.

Gammel 12-02-12, 19:38   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk sove lenge og gavepakket bodlotion på sengen. Kom ned til dekket bord. (Det siste får jeg alltid når vi er på hytta. kos det).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 19:42   #59
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er faderrullan ikke bedre ennå! Oppkast, diarè og feber! Og nå har det snart gått et døgn.
Flaks for meg at jeg har fri fra jobb i morgen. Godt å bruke den dagen til noe nyttig.

Gammel 12-02-12, 20:09   #60
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ikke for å skuffe deg Stine-mor men tror årets omgangssyke er verre enn på mange år, lille frøken kastet opp torsdags ettermiddag og litt på fredag formiddag, hadde diare i går, men fin i formen i dag, frem til kl 17 da kastet hun opp igjen.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.