|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Groupon - bare lureri?Jeg har meldt meg på mailinglista til Groupon, slik at jeg får tilsynelatende gode tilbud på mail. Frem til nå har jeg bare skumlest mailene som har kommet, helt frem til forrige uke. Da var det en veldig god deal hos min frisør som jeg kjøpte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Nei, det har jeg ikke opplevd. Jeg syns for øvrig frisørsalongen burde tatt konsekvensen av det og gitt deg timen din, og ta oppvasken med Groupon. Du som kunde skal ikke lide, tenker jeg. De har jo faktisk valgt å benytte seg av Groupon.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Her er jeg enig med Tallulah- frisøren burde virkelig ha gitt deg timen, kanskje spesiellt pga at du er kunde der fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nå også i farger
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Jeg er helt enig med deg, og min frisør skulle sjekke med sin sjef hvordan vi skulle løse dette og ringe meg opp igjen. Jeg har også mailet Groupon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Groupon er generelt ikke lureri, men det er slett ikke alle tilbudene som er helt reelle ift før/etterpris. I tillegg er det enkelte av annonsørene som er, skal vi si, mindre profesjonelle. Jeg bestilte f eks to PC-er før jul, men hele partiet ble stoppet i tollen og returnert. Så ingen PC-er, men pengene ble tilbakebetalt umiddelbart.
![]() |
#7 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Det er litt todelt med Groupon. Konseptet er knallgodt, men det svikter en del i gjennomføringen uten at det kun er Groupons skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nå også i farger
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Juste, det er det min frisør sa også, at Groupon vil skrive teksten. Men det er da virkelig ulovlig å utelate betingelser? Ser også at prisen de skriver som før-pris virkelig ikke er prisen på en ny frisør/lærling, så jeg har faktisk blitt lurt på flere punkter. Det er IKKE 70% jeg sparer på denne dealen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nå også i farger
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Ja, helt enig! Blir spennende å se om jeg får bruke kupongen til uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Groupon - bare lureri?
Ja, det er derfor jeg til nylig har sett på dem som useriøse, dessverre!
![]() |
![]() |
#14 |
Nå også i farger
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Ja, da har jeg fått tilbakemelding. Jeg kan benytte kupongen, men må betale full pris (mellomlegget) hos min frisør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Det var utrolig dårlig. Da er det jo ikke noe tilbud. Jeg ville klaget til ledelsen av salongen/kjeden og påpekt at du ikke skal lide for at de har dårlig kommunikasjon med Groupon.
![]() |
#17 |
Nå også i farger
![]() Sv: Groupon - bare lureri?De hevder nesten at de har blitt lurt selv. Men som jeg sa, det skal ikke gå utover meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
This is normal!
|
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Be om å få pengene tilbake fra Groupon. Hvis du googler "forbrukerrådet groupon" vil du se at du ikke er alene om å føle deg lurt.
![]() |
![]() |
#19 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Du burde sende den til forbrukerrådet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nå også i farger
![]() Sv: Groupon - bare lureri?Man måtte ikke være ny kunde, men benytte en ny frisør/lærling. Jeg har kort hår og har en bestemt frisør. Henne ville jeg bruke. Nå vurderer jeg finne meg en ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|