Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker dere drittlukt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-07, 23:47   #41
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker dere drittlukt?

Lukten av drittgjødsel om våren er like digg som lukten av råtnende kålåkre om høsten. Jeg kan tenke meg et godt knippe andre vårlige lukter jeg heller foretrekker, ja.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 23:49   #42
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Når d sprer møkka på jordene om våren så kan jeg ikke si jeg synes det lukter godt nei. Det lukter skikkelig dritt.

Men i fjor så kjørte vi gamleveien til Jessheim for å dra på sommeravsluttning for eldstegutten vår sin klasse.
Da kjørte det en traktor og sredde møkka rett ved veien og vi kunne virkelig studere det som kom ut
Grøss og gru, vått med klumper i og lukta som kom i bilen var omtrent til å spy av. Om ei ku med diare hadde driti i bilen hadde det lukta bedre, for den dritten hadde ikke vært så gjæra.

Det er søren meg ikke alltid gøy på landet.

Gammel 25-03-07, 23:50   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søstra mi elsker lukta av frøvv - selv liker jeg den ikke. Jeg bodde 2 år på "landet" for noen år siden...Da føltes det ut som om at nabogården bestemte seg for å frøvve hver gang jeg hang ut klær til tørk...

Gammel 26-03-07, 06:55   #44
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Den drittlukta setter seg til og med i maten. :grøss:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 09:32   #45
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker ikke drittlukt, men den plager meg ikke heller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 09:35   #46
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Når vi kjører bil gjennom landlige strøk synes jeg det er helt greit at det lukter "landet" også på våren når det gjødsles/gylles. Men jeg bor ikke i det altså.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 10:25   #47
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Liker ikke drittlukta spesielt godt, men fjøslukt derimot

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 10:26   #48
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Etter 15 år på Jæren må jeg si at jeg fortsatt foretrekker vårtegn som vipe, krokus, påskeliljer og lyse kvelder fremfor drittlukta. Men jeg klarer å leve med den.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:27   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 13:56   #50
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen vårtegn er å foretrekke fremfor andre tenker jeg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 14:08   #51
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir litt nostalgisk av hestemøkk, skal jeg innrømme.

Gammel 26-03-07, 14:33   #52
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vi bodde på en gård et år, og mr.bonde spredde møkk tre meter fra døra. (MAX tre meter...) Det luktet IKKE godt i det hele tatt, skal jeg love dere...

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 14:46   #53
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kommer fra Forus (midt mellom Sandnes og Stavanger) og har åkrene rundt meg. Jeg kan ikke fordra den lukta!! Glad i bor i Trondheim nå

Gammel 26-03-07, 14:53   #54
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det plager meg ikke, så lenge de ikke bruker grismøkk. Der går grensa.

Gammel 26-03-07, 14:56   #55
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg kommer fra Forus (midt mellom Sandnes og Stavanger) og har åkrene rundt meg. Jeg kan ikke fordra den lukta!! Glad i bor i Trondheim nå

Jeg takker meg faktisk til møkklukt (som sagt så lenge det ikke er grismøkk) framfor kraftforlukta som av og til kommer fra felleskjøpet i Ila. Den synes jeg er helt grusom. Det var veldig plagsomt da jeg en periode bodde på Kalvskinnet. Nå bor jeg i Ila selv, og det må være et veldig spesielt værdrag for at jeg skal kjenne det her, siden lukta heldigvis fraktes i retning byen.

Gammel 26-03-07, 21:07   #56
Mie
Nybegynner

Mie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er ikke akkurat den lukten jeg fobinder med vår nei...

Mie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 21:11   #57
*BEA*
Nesten fersk!

*BEA* sin avatar

*BEA* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg elsker ikke drittlukt, men den plager meg ikke heller.

Signerer!

*BEA* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 21:13   #58
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er det lite sånn fraulukt, men svigers bor midt i drittlukta. Kan leve med lukta noen dager i løpet av året, men synes ikke det er koselig å grille ut midt i denne odøren - eller la klærne tørke ute *urk*

Gammel 26-03-07, 21:13   #59
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker lukten. Men så elsker jeg lukten i fjøs og grisebinger også. :syk:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 21:21   #60
*BEA*
Nesten fersk!

*BEA* sin avatar

*BEA* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg elsker lukten. Men så elsker jeg lukten i fjøs og grisebinger også. :syk:

*BEA* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.