|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bra pasta, sentralt i Oslo?Hvor finner jeg god pasta, sentralt i Oslo? Skal ha vesla med, hun er 8 år. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Olivia har ok pasta, men har veldig hyggelige lokaler så dermed kan de anbefales! Den italienske pizzaen er også god. Du finner de både på Majorstua, Aker Brykke og Tjuvholmen.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Brunello ved Oslo city er ikke så verst. Og så har jeg hørt mye bra om den i borggården bak Domkirken, men jeg vet ikke hva den heter og har ikke testet den selv.
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Tenker du på Baltazar? Veldig god mat, men kanskje ikke et sted jeg hadde tatt med et barn. Det er hvertfall ikke sånn pasta ungen min forbinder med pasta. Det er et litt typisk forretningsmiddagsted.
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?
Det er kanskje sant. Baltazar er jo skrekkelig dyrt i tillegg.
|
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Sist jeg var på Santinos, 2-3 uker siden, fikk jeg god pasta. Var på den ved ppolitihuset.
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Santinos ved Politihuset i sentrum er bra, den i Tordenskjoldsgate var jeg ikke noe fornøyd med. Olivia liker jeg godt, men jeg har ikke spist så mye pasta der. PastaBasta finnes ja, nederst i Bogstadveien, men har ikke spist pasta der. Nå spiser jeg glutenfri pasta, men det burde ikke ha så mye å si.
|
|
|
|
#12 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?
Det er en enklere Trattoria Cappuccino bak Domkirken, samme eiere som Brunello. Men skrekkelig lang ventetid for barn, og kanskje ikke åpent hele vinteren.
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Takk for svar. Santinos ved politihuset og Brunello høres ok ut. Skal sjekke litt menyer. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Helt enig med flere her om at Santinos har bra pasta, og har dessuten et stort og fin lokale! Håper du blir fornøyd :-) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Pasta Basta i Bogstadveien var bra. Vi var der på søndag, men det var litt "bob bob" stemning i lokalene ...
|
|
|
#18 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Jeg liker ikke Pasta Basta, dyrt og litt smakløst synes jeg. Men jeg liker jo Tullin Cafe jeg. Der synes jeg de har så mye forskjellig at man alltid finner noe man har lyst på. Rimelig også. Også liker jeg stemningen.
|
|
|
#19 |
|
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Da har vi spist på Santinos ved politihuset. Bra pasta, vi fikk veldig mye mat, nesten for mye, hyggelig sted for vesla og vi er fornøyd med det som familiespisested. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?Vel, mulig jeg ikke er så godt vant. Men jeg synes pastaen på Mama Rosa er storveis.
|
|
![]() |
|
|