|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er her
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Jeg har gitt bort:
|
|
|
|
#22 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Jammen meg festlige ting som blir gitt bort.
|
|
|
|
#23 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Venninnen min hadde et gammelt kjøleskap som var sinnsykt tungt og stort. Det virket litt sånn dann og vann, og hun var så bekymret for hvordan hun skulle få kastet det. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Hadde gamle planter i en skråning, gul buskmure, de ble gravd opp og hentet ila få timer. Vinduer fra 1932 som gikk til et gartneri.
|
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Vi har solgt en helt elendig bil - den var full av bulker, riper i lakken, den hang omtrent ikke sammen, og airconditionanlegget var så ødelagt at det lå rørstumper og fløyt i hanskerommet.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Det er utrolig hvor fort ting går unna. Vi la ut komfyren og oppvaskmaskina vår på Finn, det stod at det kunne ta ca 10 min før annonsen ble aktivert men 9 min senere fikk jeg den første smsen og fikk solgt tvert. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Oi, for en inspirerende tråd! Jeg har både veksthus, hjørneboblebad og to-tre tonn beleggingsstein å bli kvitt. Kanskje bare å legge ut?
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Det er bare å legge ut ja, folk vil ha alt mulig |
|
|
|
|
|
#29 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?
Da vi skulle bytte ut belegningssteinen vår, la vi det ut som "selvplukk" på finn. 70-tallsstein i ukurant fasong. Det var fler som var interessert, og en mann kom med henger, jobbet i nesten to dager med å plukke opp, stable på henger og kjøre mange turer. Vi slapp all jobben og flere turer til fyllinga.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Vi har også gitt bort et drivhus og belegningsstein. I tillegg har vi gitt bort en gammel trampoline og et lekestativ. Forsvant med en gang alt sammen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Et kunstig juletre kanskje. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Vel, så mye rart har det nok ikke vært, men veldig gamle slitne ting - ja. Som den 14 år gamle dytte-gressklipperen vår (som i sin tid sikker kostet rundt kr. 300) forsvant på et lite blunk. Mannen holdt på å le seg ihjel da jeg sa jeg skulle legge den ut på finn.no. Vel, den som ler sist osv.... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Vannseng. Udempet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Inspirert.
|
|
|
#36 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her - jeg la ut lekestua som står i en krok i hagen og ser irriterende ut, takket være denne tråden. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Det er ekstrem pågang på gisbort-annonser, ja! Vi flyttet fra et stort hus til knøtteleilighet i fjor vår, og måtte kvitte oss med MYE. Fikk solgt en god del, til og med et sykt overpriset tv, men fyren hadde sendt svar på annonsen i fylla og angret egentlig, for han visste at det var for mye.
|
|
|
#38 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et så slitent huskestativ er søppel i mine øyne, og ikke egnet for små barn å leke med. Jeg hadde kjørt det på fyllinga.
|
|
|
#39 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg tenker også at det jeg gir bort må være helt (og noenlunde rent). Jeg kunne aldri gitt bort noe jeg anså som oppbrukt/falleferdig. : prektig : |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?Jeg tenker at det er opp til kjøper/mottaker jeg. Kanskje han skulle bruke det til forskaling eller noe annet?
|
![]() |
|
|