Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-12, 13:45   #21
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det rareste du har gitt bort på Finn.no?

Jeg har gitt bort:
- En lekk oppvaskmaskin til å ha på benken
- En stykk "bestemor"-sofa (blomstret stoff med enkelt seter i og i hjørnet var det et bord med innebygd lys og pynte list)
- Et kurvbord som hadde slått seg (helt skjevt, kunne ikke stå på flatmark)
- Kurvstoler (de var i og for seg ikke så aller værst, men de tilhørende putene var grusome og noen av de hadde jordslag på baksiden)

Mannen var overbevist om at ingen ville komme og hente dette, men alt forsvant. Vi hadde flere andre ting på gi bort lista også, men de var mer normale.

Gammel 24-02-12, 18:43   #22
Tinkerbell
Fullverdig medlem

Tinkerbell sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Tinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jammen meg festlige ting som blir gitt bort. Skal ta meg en tur på finn og se hva som ligger ute nå.

Gammel 24-02-12, 18:55   #23
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Venninnen min hadde et gammelt kjøleskap som var sinnsykt tungt og stort. Det virket litt sånn dann og vann, og hun var så bekymret for hvordan hun skulle få kastet det.
Jeg la det ut på gis bort på finn. Beskrev det helt ærlig, og det tok 5 minutter før noen ringte og ville komme. En time etterpå var elendigheten ute av leiligheten

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 19:48   #24
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hadde gamle planter i en skråning, gul buskmure, de ble gravd opp og hentet ila få timer. Vinduer fra 1932 som gikk til et gartneri.

Gammel 25-02-12, 11:40   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har solgt en helt elendig bil - den var full av bulker, riper i lakken, den hang omtrent ikke sammen, og airconditionanlegget var så ødelagt at det lå rørstumper og fløyt i hanskerommet.

Vi ramser opp absolutt alt som tenkes kunne være galt, det var ei lang liste, og skreiv at bilen selges nøyaktig som den er. Vi var ville og gale, la den ut for 10.000 kroner, og tenkte fat chance.

Annonsen rakk såvidt komme på nett, så ringte det både på mannens mobil og på fasttelefonen vår samtidig. Bilen ble solgt på ca 10 sekunder.

Folk er gale.

Gammel 25-02-12, 14:31   #26
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er utrolig hvor fort ting går unna. Vi la ut komfyren og oppvaskmaskina vår på Finn, det stod at det kunne ta ca 10 min før annonsen ble aktivert men 9 min senere fikk jeg den første smsen og fikk solgt tvert.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 14:35   #27
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi, for en inspirerende tråd! Jeg har både veksthus, hjørneboblebad og to-tre tonn beleggingsstein å bli kvitt. Kanskje bare å legge ut?

Gammel 25-02-12, 14:44   #28
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er bare å legge ut ja, folk vil ha alt mulig!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 14:50   #29
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Oi, for en inspirerende tråd! Jeg har både veksthus, hjørneboblebad og to-tre tonn beleggingsstein å bli kvitt. Kanskje bare å legge ut?

Da vi skulle bytte ut belegningssteinen vår, la vi det ut som "selvplukk" på finn. 70-tallsstein i ukurant fasong. Det var fler som var interessert, og en mann kom med henger, jobbet i nesten to dager med å plukke opp, stable på henger og kjøre mange turer. Vi slapp all jobben og flere turer til fyllinga.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 20:01   #30
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har også gitt bort et drivhus og belegningsstein. I tillegg har vi gitt bort en gammel trampoline og et lekestativ. Forsvant med en gang alt sammen.

Sissel er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 17:42   #31
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Et kunstig juletre kanskje. Tror ellers alt vi har lagt ut har gått kjapt. Skyvedører, klær, kjøkkensaker og alt mulig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 18:02   #32
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vel, så mye rart har det nok ikke vært, men veldig gamle slitne ting - ja. Som den 14 år gamle dytte-gressklipperen vår (som i sin tid sikker kostet rundt kr. 300) forsvant på et lite blunk. Mannen holdt på å le seg ihjel da jeg sa jeg skulle legge den ut på finn.no. Vel, den som ler sist osv....

Jeg forsøker (stort sett) finn.no før vi velger å kaste ting. Mye bedre at noen andre får bruk for det.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 18:09   #33
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Vannseng. Udempet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 18:15   #34
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Inspirert.

Jeg tenkte samle ting til containeren kommer i borettslaget i vår... Finn er muligens enklere.

Gammel 26-02-12, 18:18   #35
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg selger det som er helt og pent, ellers går det på fyllinga.

:Eier ikke skam:

Gammel 26-02-12, 18:53   #36
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Samme her - jeg la ut lekestua som står i en krok i hagen og ser irriterende ut, takket være denne tråden.
Mange ringte selvsagt, men jeg var så dum/bløthjertet at jeg holdt den av til den første som ringte. De kunne ikke hente den før mandag.

Jeg BURDE sagt at jeg gir den til den som kan hente den I DAG (altså i går).

Men-men, kommer de ikke som avtalt i morgen, får jeg bare legge den ut igjen.
Jeg skjønner forresten ikke hvordan man kan få med seg en hel lekestue? Løfte den opp på en tilhenger, liksom? Den må da veie hundrevis av kilo.
Jeg er bare glad jeg er kvitt den, men kan skjønne at den er populær for jeg ser tilsvarende dukkestuer selges for 2-4000 kr!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 19:27   #37
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ekstrem pågang på gisbort-annonser, ja! Vi flyttet fra et stort hus til knøtteleilighet i fjor vår, og måtte kvitte oss med MYE. Fikk solgt en god del, til og med et sykt overpriset tv, men fyren hadde sendt svar på annonsen i fylla og angret egentlig, for han visste at det var for mye.

Det jeg har tenkt at har vært rarest av gisbort-tingene, var et rustent huskestativ uten husker. Det var så gammelt og rustent og fælt at jeg ikke engang orket å TA på det. Greit nok at noen ville få det, men vedkommende kjørte bil i 3 timer for å komme hit, så det ble 6 timer med bensin og bommer, og da var det jo ikke heeeelt gratis likevel. Ikke aner jeg om det gikk an å bruke heller.

Gammel 27-02-12, 12:07   #38
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det jeg har tenkt at har vært rarest av gisbort-tingene, var et rustent huskestativ uten husker. Det var så gammelt og rustent og fælt at jeg ikke engang orket å TA på det. Greit nok at noen ville få det, men vedkommende kjørte bil i 3 timer for å komme hit, så det ble 6 timer med bensin og bommer, og da var det jo ikke heeeelt gratis likevel. Ikke aner jeg om det gikk an å bruke heller.

Et så slitent huskestativ er søppel i mine øyne, og ikke egnet for små barn å leke med. Jeg hadde kjørt det på fyllinga.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 12:15   #39
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg hadde kjørt det på fyllinga.

Jeg tenker også at det jeg gir bort må være helt (og noenlunde rent). Jeg kunne aldri gitt bort noe jeg anså som oppbrukt/falleferdig. : prektig :

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 12:18   #40
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at det er opp til kjøper/mottaker jeg. Kanskje han skulle bruke det til forskaling eller noe annet?

Og jeg vinner tråden, ja, som Teo sier.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.