Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rullesko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-12, 13:51   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Rullesko

Fins det ikke lenger? Snupsen ønsker seg bare det, og de måååå være rosa. Er det noen som aner hvor jeg kan få tak i det, i str 35, ca, og ikke til en formue?

Gammel 27-02-12, 14:47   #2
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rullesko

Har sett de på ekstra leker.

(vi har hatt endel skader på unger med rullesko. Jobber på skolen. Mine har ikke hatt det)

Gammel 27-02-12, 16:38   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søk på Girls Heelys på Ebay, du finner "noen" der.

Gammel 27-02-12, 18:57   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Søk på Girls Heelys på Ebay, du finner "noen" der.

har alt gjort det. feil størrelse, eller feil farge, eller dritdyrt med porto og det hele.

Gammel 27-02-12, 19:05   #5
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg vet ikke hvor du finner rullesko, men om du gjør det så anbefaler jeg å invistere i skikkelig beskyttelsesutstyr også, som i alle fall bør brukes i innlæringsfasen. Jævelskapen kan lett gå relativt fort, og i motsetning til rulleskøyter er (i alle fall de jeg har sett) uten skikkelige bremser.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 20:15   #6
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg vet ikke hvor du finner rullesko, men om du gjør det så anbefaler jeg å invistere i skikkelig beskyttelsesutstyr også, som i alle fall bør brukes i innlæringsfasen. Jævelskapen kan lett gå relativt fort, og i motsetning til rulleskøyter er (i alle fall de jeg har sett) uten skikkelige bremser.

jupp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.