|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg er allerede lovet en pakke engangshansker.
|
|
|
#62 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg fridde til mannen 29.2.2000 og han sa ja... |
|
|
|
|
|
#63 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Som Chanett var jeg barnebrud (vi har vært gift i 20 år til sommeren) og frieriet var noe slikt som "Kan de, så kan vel vi også?" da en jente i paralellklassen vår "måtte" gifte seg. Min kjære var enig, så da tvang jeg han ned på kne med noen halvvisne roser, sånn for å leke litt romantisk. Funka fint og har funka i snart 20 år. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg har et skrell på FB-lista som hinter fælt om sommerfugler i magen og hvem vet hva fremtiden bringer og blablabla. Kombiner det med en ekstrem eksponeringstrang og det aner meg hvem vi får se på lokal-TV i morgen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?I morgen er det fire år siden jeg fridde, og i august blir det fire år siden vi giftet oss.
|
|
|
#69 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?
Man trenger ikke å være råmantisk for ha ekstrem eksponeringstrang. Host. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Hvorfor snakker dere om hansker? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tittel og tittel....
|
Fordi at dersom en dame frir på skuddårsdagen og får nei, så må den som sier nei kjøpe damen 12 par hansker.
|
|
|
|
#74 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Fordi hansker er det nye sko.
|
|
|
#75 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?OK. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Hanskene er for å skjule at den forsmådde damen ikke har forlovelsesring sa de akkurat på radioen min.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Aha! Selvsagt. At jeg ikke tenkte på det.
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?12 par sko!
|
|
|
|
#80 |
|
This is normal!
|
Tenk om jeg hadde sagt ja da! Hah!
|
|
![]() |
|
|