|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva holder ungene tørre nå?
Jeg gjorde det i henholdsvis desember og januar, kapitulerte. Barna er tørre. Kommer til å kjøpe Slushers igjen, letteste typen. De er litt dyrere enn vanlige cherrox, men var lette og fine.
|
|
|
#43 |
|
Drømmer
|
Det fungerer jo tydeligvis, så da får jeg heller legge bort skepsisen min litt, de andre skoene har han vært klissbløt i. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sv: Hva holder ungene tørre nå?Mine elsker også sine og foretrekker dem helt klart. Kommer nok til å fortsette med å kjøpe de neste vintrene også i stedet for å bli søkkvåt på bena daglig i gore tex.
|
|
|
#45 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva holder ungene tørre nå?Mine har aldri vært våte i sine Viking Thermo tror jeg. De har ikke brukt noe annet i hele vinter. De har goretex sko også, men nekter å ha de på.
|
|
|
|
#46 |
|
I mål
|
Sv: Hva holder ungene tørre nå?Vi har hatt cherrox hvert år, og jeg mener fremdeles at det er det beste i virkelig sølepyttplaskevær. Cherrox i seg selv er jo ikke akkurat skadelig, som det av og til høres ut som blant dem som ikke liker dem - men det er det med å begrense bruken. Vi bruker dem bare når det faktisk er vær til det, og det fungerer utmerket. Så bruker vi gore-tex og Sorel ellers. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sv: Hva holder ungene tørre nå?Har nye Viking Thermo til eldste kjøpt på salg i høst, men de var så store i str at de nok vil passe neste år i stedet. Men de var store, sånn generelt. Slushers er litt mindre og nettere.
|
|
|
#49 |
|
Drømmer
|
Neida de er ikke skadelig, jeg bare synes ikke de gir så god støtte. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Sv: Hva holder ungene tørre nå?Minsten her har isbjørn skallbukse og Bergans skalljakke. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Hva holder ungene tørre nå?Minste min har reimatex-dress som ikke er slitt og gore-tex-støvler - han er overhodet ikke tørr når været er som nå. Jeg tror det meste av det våte kommer inn gjennom sprekkene - altså mellomrommet mellom sko og dress, votter og jakkearm, hals, halvåpen glidelås. Skulle han vært tørr måtte han brukt tørrdrakt tror jeg |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva holder ungene tørre nå?Vår eldste har bada med regntøy og dockboots de siste dagene og vært våt langt oppover inni beina.
|
![]() |
|
|