Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Personlighetstest-spørsmål

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du mest fornøyd når du ...
... har alle mulighetene åpne 33 23,40%
... har bestemt deg 108 76,60%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 13:23   #41
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Personlighetstest-spørsmål

Jeg lider til tider av "alvorlig" beslutningsvegring, så jeg er helt klart mest fornøyd når jeg endelig har bestemt meg.

Gammel 24-09-07, 13:39   #42
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg greier ikke bestemme meg/skjønner ikke hva som menes. Jeg regner med at jeg dermed egentlig har besvart spørsmålet i undersøkelsen, men skjønner ikke hvordan.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 13:50   #43
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg greier ikke bestemme meg/skjønner ikke hva som menes. Jeg regner med at jeg dermed egentlig har besvart spørsmålet i undersøkelsen, men skjønner ikke hvordan.

Selv har jeg jobbet lenge med min langt fremskredne beslutningsvegring som er særdeles upraktisk i min jobb, så jeg visste med en gang hva jeg skulle svarer. Allt jobbingen har tydeligvis betalt seg.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:05   #44
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å ha mulighetene åpne.
Jeg vet jo ikke en gang hva jeg har lyst til å jobbe med f.eks.

Det var nok derfor jeg som ung og lovende aldri skulle ha barn eller bli gift.
Vel, akkurat det er for sent nå ...

Gammel 24-09-07, 14:13   #45
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg liker å ha mulighetene åpne.
Jeg vet jo ikke en gang hva jeg har lyst til å jobbe med f.eks.

Det var nok derfor jeg som ung og lovende aldri skulle ha barn eller bli gift.
Vel, akkurat det er for sent nå ...

Gammel 26-09-07, 21:25   #46
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg veksler nå mellom å være fornøyd med at de aller fleste ligner på meg og en liten uro som sier at grunnen til at flest er enig med meg er bare at de ubestemte ikke vil krysse av på undersøkelsen.

Gammel 26-09-07, 21:28   #47
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker meg best når jeg har bestemt meg, og ting er opp og avgjort.

Jeg kan takle alt jeg vet på et eller annet vis... Uvisshet tar knekken på meg.

Gammel 26-09-07, 22:01   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg veksler nå mellom å være fornøyd med at de aller fleste ligner på meg og en liten uro som sier at grunnen til at flest er enig med meg er bare at de ubestemte ikke vil krysse av på undersøkelsen.

Der har du i hvert fall meg. Jeg har lest gjennom tråden uten å stemme, og har nå bestemt meg at det er fordi jeg liker å ha mulighetene åpne.

Jeg synes faktisk ikke det er så vondt å bestemme seg. Jeg er flink til å veie for og i mot på en temmelig rasjonell måte ("Not Rached"), og legge på magefølelsen. Når jeg er ferdig, ser jeg meg ikke tilbake. Men jeg blir ikke stresset av å ha mange muligheter, og jeg må ha stadige forandringer. Jobbmessig er jeg en regelrett flyfille.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:04   #49
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har det best når jeg har bestemt meg. Trygghet er viktig for meg.:kjedelig TM:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 14:27   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil liker bedre å ha alle muligheter åpne enn å bli bestemt for, men ofte er det jo sånn at man har mange muligheter og ikke helt klarer å komme videre før man faktisk har bestemt seg for en av dem, og da liker jeg best følelsen av å ha bestemt meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 14:36   #51
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rine, du må jo virkelig ha beslutningsvegring. Enn å vente så lenge med å beslutte å svare i denne tråden.

Gammel 07-03-12, 14:37   #52
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Rine, du må jo virkelig ha beslutningsvegring. Enn å vente så lenge med å beslutte å svare i denne tråden.

Ja, vi skulle nok bare svart for henne for lenge siden.

Gammel 07-03-12, 14:39   #53
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har det best når jeg har bestemt meg. Trygghet er viktig for meg.:kjedelig TM:

Samme her. Og så er det så deilig og befriende når avgjørelser er tatt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.