Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvor bratte er balkongene på Operaen?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-12, 13:00   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor bratte er balkongene på Operaen?

Jeg har fått to billetter til tredje balkong første rad og den personen jeg trolig skal med liker ikke høyder. Vedkommende hadde billetter på føreste rad på balkongen p Palladium i London og det ble for ubehagelig, aller mest for at det var så bratt å gå ned for å komme på plass.

Hvordan er Operaen?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 15:13   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bratte er balkongene på Operaen?

Jeg vet at min nabo, som har høydeskrekk, ble frarådet balkong.

Operaen er flott, men hvordan det er å gå ned til plassene på balkong vet jeg ikke, da vi satt på parkett selv. Anbefaler at dere tar med en flaske med vann, det ble fort tørr luft der inne.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 09:16   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar! Noen flere som har svar på hvor bratte de er?

Gammel 10-03-12, 09:22   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at mange med høydeskrekk syns det er for bratt. I tillegg kan man få følelsen av at det er lett å falle over når man går til plassen sin, for kanten kommer litt nede på låret. Gå inn til setet med ryggen mot salen er mitt tips.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 09:30   #5
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vet at mange med høydeskrekk syns det er for bratt. I tillegg kan man få følelsen av at det er lett å falle over når man går til plassen sin, for kanten kommer litt nede på låret. Gå inn til setet med ryggen mot salen er mitt tips.

Ja, det var det jeg mistenkte.

Er det noen som vet om det er åpent så at man kan gå inn og se, f.eks. nå i helgen?

Gammel 10-03-12, 09:34   #6
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Ja det er bratt. Jeg er ikke redd for høyder, men tenkte at det var litt svimlende.

Om dere vil inn for å se anbefaler jeg å ta en tur inn nå på formiddagen når de har omvisning, eventuelt om kvelden etter at forestillingen er slutt. Er ingen kontroll med om noen går inn når alle er på tur ut.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 19:37   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Vi gikk til Operaen på lørdagen og de hadde tid å vise oss 3. balkong. Vedkommende prøvesatt og det gikk bra på de setene som ikke innebærer at man må gå mye langs med kanten. De sjekket også at de som har kjøpt billetter til oss selv har billetter på 3. balkong men 3. rad så da kan vi helt sikkert bytt med dem. Vi er fornøyde med servicen vi fikk!

Gammel 12-03-12, 19:46   #8
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Så flott! Gled dere, det blir sikkert en kjempeopplevelse!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.