|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har du bilder av barna på arbeidsplassen? | |||
Ja, selvsagt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
70 | 41,18% |
Nei, kollegene mine har ingenting med å se mine barn. |
3 | 1,76% |
Nei (annen grunn) |
59 | 34,71% |
Nei, jeg har ingen fast arbeidsplass |
12 | 7,06% |
Hadde før, men ikke nå. |
11 | 6,47% |
Vil gjerne ha, men det går ikke. (Spesifiser) |
7 | 4,12% |
Flaggstang |
12 | 7,06% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Bare ett av dem, han som er på årets barnehagekalender - hvordan tolker du det?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Både på korktavla mi og på kaffekoppen min. Koppen er riktignok så gammel at der er bare to av tre, noe jeg stadig får høre.
![]() |
#23 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Tja, det finnes endel bilder av ungene mine der jeg jobber, men det er jo fordi jeg jobber i den barnehagen ungene går og har gått i. Har ingen fast arbeidsplass.
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Tja, jeg har julekortet litt henslengt på pulten, og der er det fine bilder av hele gjengen. Men EGENTLIG har vi ikke faste plasser, så jeg kan ikke henge opp noe der. (Men ingen tør sette seg der.
![]() |
#25 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Ja, det har jeg, limt opp over kontorpulten min. Fordi jeg blir glad av å se på dem. Bildene er dermed synlig for dem som måtte gå forbi pulten min, men det er bare to stykker som sitter innenfor meg.
![]() |
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei, det har jeg aldri hatt. Vet ikke hvorfor. Det har bare ikke falt meg inn. Det er jo flere av kollegaene mine som har det.
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Jeg liker ikke å ha bilder av mennesker hengende oppe verken hjemme eller på jobb.
![]() |
#29 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?
![]() |
#30 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Fniser av Kirsebær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Har ett par bilder av ungene på korktavlen sammen men masse annet rart, bl.a. div. bilder av meg selv.
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Jepp. Jeg har et bilde av guttene hengende på lampa, en legoteleskoptruck som de har bygget stående på, eh, kollegaens pult, en snurrebass, en lekebil, en liten wizard, en Wall-E og en smurf stående på lampa, (barneleker, altså!), og min yngste sønn har laget et sånt håndavtrykkbilde som henger på veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei. Jeg har minst mulig stående framme på arbeidsplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Som i en utskrift av et bilde? På papir? Med vilje?
![]() |
#37 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei, jeg har ikke det. Jeg hadde det før, men på de to siste arbeidsplassene mine har det bare ikke blitt slik. Ingen spesiell grunn, egentlig.
![]() |
#38 |
Stiv
|
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Jeg har dem som bakgrunnsbilde på pc-en, og en stående kalender på pulten. I tillegg er veggen min dekorert med dinosaurer og hjerter, produksjonen er stor når de får være med meg på jobb innimellom.
![]() |
![]() |
#39 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei det har jeg ikke, men jeg har barnehagekunst på veggen. Jeg har ikke kommet på at jeg burde ha bilde av de på veggen. Jeg vet jo hvordan de ser ut.
![]() |
|
|