Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du bilder av barna på arbeidsplassen?
Ja, selvsagt 70 41,18%
Nei, kollegene mine har ingenting med å se mine barn. 3 1,76%
Nei (annen grunn) 59 34,71%
Nei, jeg har ingen fast arbeidsplass 12 7,06%
Hadde før, men ikke nå. 11 6,47%
Vil gjerne ha, men det går ikke. (Spesifiser) 7 4,12%
Flaggstang 12 7,06%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 15:26   #21
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?

Bare ett av dem, han som er på årets barnehagekalender - hvordan tolker du det?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:27   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både på korktavla mi og på kaffekoppen min. Koppen er riktignok så gammel at der er bare to av tre, noe jeg stadig får høre.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:28   #23
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Tja, det finnes endel bilder av ungene mine der jeg jobber, men det er jo fordi jeg jobber i den barnehagen ungene går og har gått i. Har ingen fast arbeidsplass.

Gammel 13-03-12, 15:30   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg har julekortet litt henslengt på pulten, og der er det fine bilder av hele gjengen. Men EGENTLIG har vi ikke faste plasser, så jeg kan ikke henge opp noe der. (Men ingen tør sette seg der. )

Gammel 13-03-12, 15:34   #25
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ja, det har jeg, limt opp over kontorpulten min. Fordi jeg blir glad av å se på dem. Bildene er dermed synlig for dem som måtte gå forbi pulten min, men det er bare to stykker som sitter innenfor meg.

Jeg har ikke personlige fotografier som bakgrunnsbilder på pc-en, siden jeg bruker projektor nærmest daglig. Jeg har ikke behov for å vise fram ungene til elever.

Gammel 13-03-12, 15:35   #26
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Bare ett av dem, han som er på årets barnehagekalender - hvordan tolker du det?

Tror jeg må lage en egen tråd om den varianten der.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:37   #27
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg aldri hatt. Vet ikke hvorfor. Det har bare ikke falt meg inn. Det er jo flere av kollegaene mine som har det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:38   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke å ha bilder av mennesker hengende oppe verken hjemme eller på jobb.
Det er ekkelt med frittsvevende hoder overalt.

Jeg har kirsebærbilder hengende da.

Gammel 13-03-12, 15:42   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg ser jeg har ett bilde hengende og det er av en fyr jeg datet før jeg ble sammen med Sambo igjen. Bildet lå i kontorskuffen min sammen med alt som hang på veggen da vi flyttet kontorlokaler, også har det bare blitt hengt opp sammen med alt det andre.

Å Gud! Jeg lurer på hva kollegene mine tenker nå. De vet at det ikke er Sambo, for å si det sånn. Nå må jeg spørre dem om de har lagt merke til det, også skal jeg kaste det bildet.

Gammel 13-03-12, 15:48   #30
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fniser av Kirsebær.
Nei, jeg har ikke bilder av barn eller barnebarn her. Hvorfor skulle jeg ha det?

Åkei, jeg har bilde av bilen min på dataskjermen. Tolk den!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:52   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det er selvsagt ingen som har lagt merke til det.

Gammel 13-03-12, 15:55   #32
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ett par bilder av ungene på korktavlen sammen men masse annet rart, bl.a. div. bilder av meg selv.

Bakgrunnsbilde på pc´n er av meg. Egoet er stort med andre ord.

Gammel 13-03-12, 15:56   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Jeg har et bilde av guttene hengende på lampa, en legoteleskoptruck som de har bygget stående på, eh, kollegaens pult, en snurrebass, en lekebil, en liten wizard, en Wall-E og en smurf stående på lampa, (barneleker, altså!), og min yngste sønn har laget et sånt håndavtrykkbilde som henger på veggen.

Jeg har mange, lange dager på jobb, ser ikke barna mine så mye jeg skulle ønsket, og liker da å omgi meg med sånt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:56   #34
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg har minst mulig stående framme på arbeidsplassen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:57   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... og bakgrunn på pc-ene er et bilde av en panda med pistoler som Banksy har laget.

Gammel 13-03-12, 16:00   #36
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Som i en utskrift av et bilde? På papir? Med vilje?

Gammel 13-03-12, 16:02   #37
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke det. Jeg hadde det før, men på de to siste arbeidsplassene mine har det bare ikke blitt slik. Ingen spesiell grunn, egentlig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 16:05   #38
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har dem som bakgrunnsbilde på pc-en, og en stående kalender på pulten. I tillegg er veggen min dekorert med dinosaurer og hjerter, produksjonen er stor når de får være med meg på jobb innimellom.

Gammel 13-03-12, 16:06   #39
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei det har jeg ikke, men jeg har barnehagekunst på veggen. Jeg har ikke kommet på at jeg burde ha bilde av de på veggen. Jeg vet jo hvordan de ser ut.

Gammel 13-03-12, 16:11   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

... og så har jeg nesten alltid på en medaljong som inneholder bilder av barna. :tydeligvis blaut og mjuk:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.