|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Invitasjoner til konfirmasjon".........
90 - 96 - 00 Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in. Sist redigert av allium : 24-10-12 kl 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjoner til konfirmasjonDa fetteren her ble konfirmert i fjor fikk alle beskjed om at det kun var plass i kirken til de aller nærmeste (foreldre og søsken) så gjestene ble invitert til kun festen etterpå. Så viste det seg at det var så få som kom i kirken at det var god plass til flere... jadda..
![]() |
#3 |
er her
|
![]() Sv: Invitasjoner til konfirmasjonVi fikk nettopp konfirmasjonsinvitasjon i posten, skal svare innen 1 mnd ca og festen skal være i Mai. De som inviterte hadde brukt ferdig lagde invitasjoner kjøpt i bokhandel, sånn med fyll inn navn, tid og sted.
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Invitasjoner til konfirmasjonKoldtbord går under middagsbegrepet i min verden. Hvis ikke du vil skrive middag så kan du skrive at de inviteres på mat og kaker f.eks.
![]() |
|
|