Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 19:11   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Må ha ny telefon, men greier ikke å bestemme meg, er det noen brukere av disse telefonene som kan kaste litt lys på valgprosessen min?

Gammel 15-03-12, 19:32   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Jeg elsker i alle fall min SII, den er fantastisk rett og slett.
Og mange av appene som koster penger til iphone er gratis til androidtelefon.

Gammel 15-03-12, 20:09   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tror du blir fornøyd uansett hva du velger- tvillingene mine har en av hver, og er begge kjempefornøyde med telefonene sine

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 20:10   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har SII og er veldig fornøyd! Har ikke erfaring med iPhone.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 20:11   #5
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har SII og er veldig fornøyd! Har ikke erfaring med iPhone.

Signerer. Elsker Samsungen min.

Gammel 15-03-12, 20:24   #6
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg er også storfornøyd med min Samsung s2, og i disse dager slippes android 4.0 til denne telefonen.

Gammel 15-03-12, 20:26   #7
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Lurer på det samme, har en Sony Ericsson Xperia Arc nå, og bytter til enten Samsung eller iphone så fort bindingen går ut.

Gammel 15-03-12, 20:48   #8
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Samme dilemmaet hadde jeg i 2 uker, før jeg endte opp med Galaxy S II. Jeg kunne ikke blitt mer fornøyd tror jeg

Gammel 15-03-12, 21:06   #9
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

iPhone 4S.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 21:18   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

iPhone 4S.

den utgår desverre pga pris

Gammel 15-03-12, 21:25   #11
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Samsung Galaxy SII.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 21:29   #12
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

den utgår desverre pga pris

Det kommer vel an på abonnementet? Uten abonnement selger Komplett.no Samsungen til 4095,- mens Apple.no selger 4S til 4890,-. Prisforskjellen er ikke så stor hvis du regner total-kostnad over et år, vil jeg tro.

Gammel 15-03-12, 21:32   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Det kommer vel an på abonnementet? Uten abonnement selger Komplett.no Samsungen til 4095,- mens Apple.no selger 4S til 4890,-. Prisforskjellen er ikke så stor hvis du regner total-kostnad over et år, vil jeg tro.

Nei, det er den ikke, men det fordrer at man faktisk har 4-5000 kr tilgjengelig å bruke på telefon. Det har jeg overhodet ikke. Men jeg gidder ikke binde meg til et abbonement som koster 6-700 kr i mnd heller.

Gammel 15-03-12, 21:36   #14
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Nei, det er den ikke, men det fordrer at man faktisk har 4-5000 kr tilgjengelig å bruke på telefon. Det har jeg overhodet ikke. Men jeg gidder ikke binde meg til et abbonement som koster 6-700 kr i mnd heller.

Da er det vel egentlig et spørsmål om operatøren du ønsker selger subsidierte iPhoner? Hvis ikke så må du ha en Samsung.

Gammel 15-03-12, 21:38   #15
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Da er det vel egentlig et spørsmål om operatøren du ønsker selger subsidierte iPhoner? Hvis ikke så må du ha en Samsung.

Netcom selger subsidierte alt mulig, og samsung og iPhone 4 ligger roughly på samme sted, men 4S er mye dyrere, opp mot det tredobbelte.

Gammel 15-03-12, 21:42   #16
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det eneste jeg er misfornøyd med på SII er at jeg synes den er for stor, Iphone er mye bedre å holde når man skal ringe med den. Siden den er for stor har jeg problemer med at jeg lett kommer borti av/påknappen på siden når jeg skal ringe.
Den nye Iphone som vi også har i hus er mye mer som en ordentlig telefon å holde i synes jeg.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 21:43   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har man først hatt iPhone så anbefaler jeg å fortsette med det. Men om man ikke har kommet på i-kjøret anbefaler jeg å la det være.

Gammel 15-03-12, 21:49   #18
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har man først hatt iPhone så anbefaler jeg å fortsette med det. Men om man ikke har kommet på i-kjøret anbefaler jeg å la det være.

Jeg har andre iGreier som jeg liker godt, da, teller det?

Gammel 15-03-12, 21:52   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det teller. Da ville jeg fortsatt i-kjøret.
Kjøp deg en iPhone og kos deg med at den er en helt fantastisk dings.

Jeg var/er veldig motstander av apple og produktene derfra, mest fordi de knytter deg så godt til seg når du først har begynt å bruke dem. Men så ble jeg påtvunget en iPhone på jobb, og må anse slaget for tapt.
Jeg har en Samsung S2 liggende ubrukt i esken sin i kjelleren. Jeg må ha iPhone.

Gammel 15-03-12, 21:53   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg elsker i alle fall min SII, den er fantastisk rett og slett.
Og mange av appene som koster penger til iphone er gratis til androidtelefon.

Jeg også, jeg kan aldri, aldri kjøpe en iPhone etter å ha hatt SII, den er helt fantastisk. Jeg elsker den store skjermen og kan aldri gå tilbake til en miniskjerm slik som iPhone har. I tillegg synes jeg iPhone er en liten klumpete murstein, mens SII er tynn, lekker og har stor og deilig skjerm, som sagt.

Og: Widgets. Jeg digger at man kan velge ut de appene man liker best og ha dem på forsiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.