|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Eller som var litt utenom det vanlige, så du husker dem?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Og nei, jeg har ikke noe liv, så det er slike saker jeg driver med på fredagskvelden...
![]() |
#3 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Isskrape til bilen. Den ene siden hadde gumminal, så den brukes til å fjerne kondens på innsiden av bilruta
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Isskrape er bra!
![]() |
#7 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Jeg har brukt USB sticks med reklame på. Ja, og reflekser og penner også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Refleks. Veskeholder. Buff. Tyggis.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Buff og drikkeflasker er vel det som er i bruk her i huset. Mannen har en nøkkelring som er en vater, men den har han jo fått fra et firma som kan relateres til produktet.
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Veskeholder?
![]() |
#13 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Hva er buff? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Refleksbånd, lypsyl, buff, drikkeflaske, |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?
Sånn hals som du kan bruke på forskjellige måter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Buff, refleksvester, penner, skriveblokker, isskrape, myntting til handlekurv, nøkkelringer.
![]() |
#17 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Buff, minilommelykt, leppepomade, sånn liten kniv til å åpne pappesker o.l. (bladet trekkes inn etter bruk), isskrape, mynt til handlevogn, drikkeflaske, handlenett, mini-håndsprit, post-it, trykkblyanter, you name it! Jeg bruker mye reklameprodukter til daglig uten å tenke på det ser jeg.
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Jeg sittter på toget på vei hjem fra fagkonferanse og har pussesak bak på telefonen min som jeg fikk på konferanse. I vesken ligger handlenettt, refleks, dings å bruke i handlevogn isteden for tier, buff, hengelås og sånn veskedingskrok til å henge veske på bordkanter med. Og et par kulepenner og en pakke plaster. Alt med reklame på og jeg skal bruke alt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Isskrape, refleksvest og reflekser er i bruk her. Ville også brukt vannflaske uten bisfenol a, lommelykt og usb-penn.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Refleksbånd kan funke, men det er også litt feil årstid nå. Men det skal jeg huske til høsten igjen.
![]() |
|
|