|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?
:visualiserer:
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Ah! Minisprit er genialt!
|
|
|
#24 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Når eksens firma ble kjøpt opp, så delte de nye eierene ut kondomer med firmalogo. Kanskje ikke noe å flashe, men nyttig, å ja. Vi kunne jo hatt enda flere unger hvis ikke, og da hadde han jo ikke hatt tid til å gå på jobb i all barselpermisjonen.
|
|
|
#26 |
|
tradisjonell figur
|
|
|
|
#28 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Oooh, denne likte jeg! http://www.gaver-profilering.no/magn...348-c-180.aspx
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Håndklær med diskret logo har vi.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Matboks, drikkeflaske, minnepinne, sekk, bag, buff, refleksvest, reflekser, leppepomade, fargeblyanter og penn.
|
|
|
#31 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?iPhone.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Guardian of the galaxy
|
Den likte jeg også!
|
|
|
#33 |
|
Hvor: Oslo
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Ja, badehåndkle har jeg også fått. Det brukes.
|
|
|
#34 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Vi lagde refleksbånd i samme stoff som refleksvest, men som eit skjerf (utan knytting)/hals - "mindre pakketap på vegen med .no" (nerdepoeng til dei som skjønner den). Kjempesuksess, og den passer kjempefint til småunger. Folk har stoppa meg i butikken og spurt kor eg (dvs Ungen på 2 år) har fått tak i den, og vi får mail frå folk som vil ha. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Miniførstehjelpsskrin. Fint å ha med i veske eller ryggsekk, og man vet aldri når man får bruk for det.
|
|
|
#36 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Åh, fine kommentarene rett etterhverandre!
|
|
|
#37 |
|
maler
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Buffer blir brukt hos oss. Og reflekser, sånne som du slenger rundt armen. Og minnepenner. Og penner. Og postitblokker, spesielt de litt store. Refleksvester. Sjokolade smaker like godt med reklamelogo. Kopper og kar og annet som er ment å stå fremme med reklamelogo på blir stort sett stuet inn i et skap eller kastet. Da skal det enten være så dyrt at jeg ikke ville kjøpt det uten eller logoen så diskret på en ellers fin dings at det går bra likevel.
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Nøkkelring med munn til munn-maske. Min er dessverre så slitt at den bør byttes ut snart. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Leppepomade, buff, reflex, tyggegummi, kodelås til kofferten, deksel til iPhone, boks med våtservietter til hånddesinfeksjon, stropper til ski, PostIt-blokker, penner, minnepinne, laserpeker til presentasjoner/foredrag og handlenett er vel de tingene jeg har endt med å bruke. Jeg får mye reklameprodukter, meste handler i søpla igrunn. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Så herlig at dere kommer på så mye.
|
![]() |
|
|