|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Liker du karamellpuddingen fra Kos? | |||
| Jah! Den er utrolig god! Namnam! |
|
14 | 11,20% |
| Helt grei den! |
|
24 | 19,20% |
| Tja, har smakt den, men husker ikke |
|
16 | 12,80% |
| Dårlige greier, den er jo ikke noe jeg har laget fra bunnen av selv |
|
8 | 6,40% |
| Har ikke smakt den enda |
|
35 | 28,00% |
| Har ingen planer om å helle det greiene der i min kropp, nei |
|
28 | 22,40% |
| Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Har du smakt denne, og liker du den?
|
|
|
#2 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg har smakt den flere ganger, og synes den er helt ok. Den når ikke helt opp mot hjemmelaget (Dinochef sin oppskrift), men fungerer godt som litt ekstra kos i hverdagen.
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Ikke smakt, men elsker karamellpudding, så jeg kommer nok til å gjøre det snart. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg har smakt den, og det gikk ned. Jeg er ikke kresen på sånt egentlig.
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Fin til å ha med på tur som en kjapp dessert, men den smaker jo veldig "ferdiglaget" og ikke fantastisk. Liksom.
|
|
|
#8 |
|
Unik
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Ingenting kan slå heimelaga karamellpudding. Slike som dette blir berre ei dårlig etterlikning i min munn.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg er ikke så glad i slike dessertsaker, og da er det ikke noe vits i å smake den. Jeg får i meg nok søtsaker som det er, selv når jeg er i godteristreik.
|
|
|
#10 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?
|
|
|
#11 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg syns den er kjempegod, men nå syns ikke jeg hjemmelaget er god som regel, dessuten reagerer jeg ofte på de pga eggallergi.
|
|
|
#12 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Aldri likt karamellpudding.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg har smakt den, men husker ikke om jeg syntes den var god.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Smaker ikke som hjemmelaget, men synes den er god. Kjøper aldri sånt. Har jeg lyst på noe godt i butikken så ender jeg oftest opp med sjokolade.... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg liker ikke sånne ferdige puddinger og gidder ikke bruke kalorier på det. Mener å ha smakt den varianten der, uten at den gjorde noe inntrykk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?
Samme her. Jeg liker denne bedre enn hjemmelaget. Men nå kan jeg ikke spise den da (pga melk), så jeg MÅ lage selv.
|
|
|
#19 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg synes ikke den er noe særlig. Min hjemmelagede karamellpudding er derimot fantastisk, så det skal en del til å nå opp til den. *ubeskjeden*
|
|
|
#20 |
|
superbruker
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Siden jeg ikke liker puddinger pga konsistensen så utgår denne med høye kneløft. Ting som dirrer og skjelver på skjea er ikke ment til å spise. Spiller ingen rolle om de er hjemmelaget eller ei.
|
![]() |
|
|