Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sjekk tilbudet jeg har fått! Bør jeg slå til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-12, 17:54   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk tilbudet jeg har fått! Bør jeg slå til?

Kjære venn,

Jeg er en pensjonert direktør i en Asset Management institusjonher i Fastlands-Kina. Jeg kontakter deg med hensyn til våravdøde klient Mutassim Billah Gaddafi, den femte sønn av tidligere Libyas leder Muammar Al-Qadaffi nå avdøde og de enorme investeringene han har gjort i vår institusjon.

Mutassim Billah Gaddafi, som var en tidligere nasjonal sikkerhetsrådgiver til den libyske regjeringen ble fanget og drept av anti Gaddafi krefter i Sirte på 20 oktober 2011 under denlibyske revolusjonen. Late Mutassim Billah Gaddafi forlotsummen av tjueseks Millions amerikanske dollar i vår PrivateBanking divisjonen uten å oppgi sin pårørende eller en etterfølgertil hans enorme verdier.

Din hjelp som en utlending er nødvendig fordi Asset Managementinstitusjonen vil ønske velkommen enhver utlending som har riktig informasjon er på dette innskuddet stå som mottaker og delingformelen ville være 30% for deg mottaker og 60% ville være formeg og de ​​resterende 10% ville gå til veldedighet.

Skulle du være interessert, vennligst kontakt meg snarest for mer informasjon om hvordan å aktualisere dette sensitive forslagetmed følgende opplysninger: Dine fullt navn og adresse, din datoog sted for fødselen og dine telefonnumre fortrinnsvis et mobilnummer. Du rådes til å reagere strengt til følgende e-postadresse: hsbholdings@aim.com for sikkerhet grunn.

Venter på haster respons.

Ahn Lee

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 17:56   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk tiludet jeg har fått! Bør jeg slå til?

Hey, hva nøler du for?

Gammel 21-03-12, 18:15   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hey hey- slå til med en gang

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 18:20   #4
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ååååå, din heldiggris!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 18:23   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan jo bli rik.

Men seriøst, hvor fikk du dette tilbudet fra ? Og google translate, er visst en fin ting.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 18:26   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk tilbudet jeg har fått! Bør jeg slå til?

Jeg fikk den på mail.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 18:32   #7
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis ikke du har tenkt å slå til, kan du videresende den til meg?

Gammel 21-03-12, 18:46   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 19:31   #9
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hvor fikk de mailadressen din fra, tro?

Gammel 21-03-12, 19:49   #10
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Slå til, og så kan du få verve meg etterpå!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 20:13   #11
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Du får kanskje vervepremie også?

Gammel 23-03-12, 12:44   #12
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

reager strengt til følgende e-postadresse!

Jeg syns du burde slå til, jeg kjenner disse folka. Egentlig kan du bare føre over et par hundre tusen til meg, så skal jeg få fortgang i det jadda.

Gammel 30-03-12, 11:36   #13
Optimusa
Nybegynner

Medlem siden: May 2010
Optimusa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Men det værste av alt er at alt for mange går på disse e-postene!

Optimusa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.