|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingJeg må få lånt meg en barnevogn, og ta meg en tur til Stovner, tror jeg.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: KundebehandlingSL, du kan låne min. Med baby og alt. :øyner barnefri: |
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingEr det mulig :shock:
|
|
|
#25 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: KundebehandlingMon tro om det er dit man skal gå en lørdag formiddag med alle man kjenner som har vogn og barn tilgjengelig, det blir sikkert meget mer oversiktlig for henne om det står 20 vogner og sperrer resten av butikken.
|
|
|
#26 |
|
Det kan alltid bli verre.
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kundebehandling
Jaaa, jeg vil være med!
|
|
|
#28 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Kundebehandling
Ja. Lese hele tråden først, kanskje?
|
|
|
#29 |
|
Dig for victory!
|
Sv: KundebehandlingJeg kan stille med vogntoget mitt og to klåfingra unger?
|
|
|
|
#30 |
|
Flawsome
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingJeg tenkte faktisk Princess før jeg leste videre, de har en klønete og trang plassering av barneutstyr i flere av sine forretninger. Det er jo et lite plaster på såret at de gir 25 % tvillingrabatt på varer beregnet på barn, men i dette konkrete tilfellet hadde jeg latt rabatter fare, og lekset opp for kjerringa! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingJeg får i alle fall trille vogna inn på min lokale princess, for ja, barn/babygreiene er jo helt innerst. Det er jo rett og slett idiotisk å si man ikke kan ta med barnevogn inn til babygreiene. Hun fortjener absolutt at mange barnevogner tar turen ja!
|
|
|
#32 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: KundebehandlingEn ting er at de har tenkt At det sjeles endel av folk som kommer med barnevogn, men de vet jo at det hjelder langt fra andre. Sessuten sier man rett og slett ikke slike ting til en kunde, da spør man om man kan hjelpe i steden.
|
|
|
#33 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KundebehandlingJeg synes du overreagerte jeg da. Du kunne jo tatt barnet på armen. Da hadde du jo sluppet vognproblematikken. Det at du blir fornærmet for at hun anser deg som en kriminell, det er jo litt komisk. De kan jo ikke "sile" ut kundene sine, samme regel må gjelde for alle. Det er bare å innse at småbarnsmødre stjeler, på lik linje med pensjonister, barn og ungdom. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: KundebehandlingFrances- jeg ble vel mer irritert fordi hun i stedet for å spørre om hun kunne hjelpe meg med noe eller spørre hva jeg var på jakt etter lekset opp om hvor kriminelle barnevognmafiaen er. Mtp at vi faktisk var helt alene i butikken og jeg regner med at de lever av å selge varene sine så syns jeg hun heller burde ha vært imøtekommende da jeg kommenterte at det er litt klønete å plassere varer utilgjengelig for kundegruppen.
|
![]() |
|
|