|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kortbukser og appelsinhudAlle damer har/får mer eller mindre appelsinhud med tiden, det skulle tatt seg nydelig ut om man ikke skulle kunne gå med bare ben av den grunn! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kortbukser og appelsinhudNei, men det har ikke noe med appelsinhuden å gjøre, jeg er skjørtedame. Men jeg går gjerne i både kapri og bikini.
|
|
|
#24 |
|
By the Sea
|
Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg er ikke en shortsedame. Men appelsinhud er generelt en greie som overhodet ikke plager meg.
|
|
|
#26 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Kortbukser og appelsinhudHar bare et par, grunne smilehull - de sitter så høyt oppe på skalken at de ikke viser når shortsen er på.
|
|
|
#27 |
|
Audacious
|
Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg har bare lov til å ha ett kompleks om gangen, og appelsinhud er så langt nede på lista at jeg aldri tror jeg kommer dit. Faktisk har jeg hatt det samme i over femten år, kanskje jeg skal bytte snart?
|
|
|
#28 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
Sv: Kortbukser og appelsinhudÅ ja. Appelsinhud, mykt hengende mageskinn og mange kilo ekstra. Shorts er deilig når været tillater det, og størrelsen på lårene gjør at å gå i skjørt bare gnisser i varmen. Jeg er shortsjente på sommeren og totalt blottet for modellkropp uten at det bryr meg en eneste kalori
|
|
|
|
#29 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg har ikke appelsinhud på lårene, men liker ikke lårene mine og går derfor ikke med shorts eller korte skjørt. Kan bruke korte skjørt hvis jeg har strømpebukse under.
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kortbukser og appelsinhudKortbukser/shorts er ikke meg, jeg har så og si aldri gått i det, så nei. Jeg går stort sett i kjoler eller piratbukser om sommeren.
|
|
|
#31 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kortbukser og appelsinhud
Njæi, hvis noe funker for deg, så trenger du vel ikke bytte?
|
![]() |
|
|