|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Finnes det en slik sprinkelseng?Hvor man både har muligheten til å ha bunnen i (minst) to forskjellige høyder, OG kan senke én sengeside, OG til slutt ha muligheten til å fjerne én sengeside helt?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?Stokkesenga vår er sånn. Eldste brukte den fram til han var 2.5 år, da flyttet vi og hadde ikke plass til den mer. Men han kunne brukt den til han var 4-5 år tror jeg. Tror ikke kjøpte noen forlengerdel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?Dvs, hele siden kan ikke fjernes. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?Vi kan vel ikke fjerne den ene siden helt tror, jeg, men ellers er den slik du beskriver. Kjøpt på barnevognhuset rudolf eller hva den nå heter. Kjempebillig, kun 1200 kroner ellerno.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?Stokkesenga vår kan nok kjøpes for en billig penge. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?Vi har Gulliver (trur eg, den billegaste trekvite) frå IKEA, og lagde eit ekstra sett med hull midt mellom dei to vanlege nivåa då Ungen vokste litt ut av det øverste nivået og ryggen min ikkje heilt ville løfte henne til bunns. Eg tenkte bruke den på det midterste nivået utan side på til nestemann, og binde den fast inntil senga vår. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?Takk for tips, naima. Jeg hadde en tanke om å sette sengen inntil vår til å begynne med og at det derfor kunne være kjekt å senke siden, og når minsten blir så stor at han klatrer ut på egenhånd (eller prøver) vil jeg ha muligheten til å ta vekk siden helt så det blir en "vanlig" seng.
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?På Rudo har de Nina-sengen:
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?
Å, hvilke type er det? Kan en side fjernes?
|
|
|
#12 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Billeg er bra |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Denne har vi i hvit etter mellomste, fornøyd med den. Når siden er senket og bunnen er i øverste hakket er den akkurat kant i kant med min seng. Synes det var veldig kjekt de første to mnd når jeg nattammet. Og når snuppa skulle begynne å gå ut å inn av seng selv, så senket jeg bare siden så gikk det fint.
|
|
|
#14 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Det er den vi har. Veldig grei og som sagt ikke spesielt dyr.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?Sprinkelsenga vår kan ha bunnen i tre nivåer, fås med hev-/senkbar side, og jeg tror den ene sida kan fjernes. Den heter Loft og er kjøpt hos Barnas Hus. |
|
|
|
![]() |
|
|