Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finnes det en slik sprinkelseng?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-12, 21:00   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det en slik sprinkelseng?

Hvor man både har muligheten til å ha bunnen i (minst) to forskjellige høyder, OG kan senke én sengeside, OG til slutt ha muligheten til å fjerne én sengeside helt?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 21:14   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en slik sprinkelseng?

Stokkesenga vår er sånn. Eldste brukte den fram til han var 2.5 år, da flyttet vi og hadde ikke plass til den mer. Men han kunne brukt den til han var 4-5 år tror jeg. Tror ikke kjøpte noen forlengerdel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 21:14   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dvs, hele siden kan ikke fjernes.

Gammel 06-04-12, 21:19   #4
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi kan vel ikke fjerne den ene siden helt tror, jeg, men ellers er den slik du beskriver. Kjøpt på barnevognhuset rudolf eller hva den nå heter. Kjempebillig, kun 1200 kroner ellerno.

Stokkesenga er jo kjempedyr.

Gammel 06-04-12, 21:22   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Stokkesenga vår kan nok kjøpes for en billig penge.

Gammel 06-04-12, 21:23   #6
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Ja, vi kjøpte en slik på Bohus. Skal sjekke hva modellen heter

Gammel 07-04-12, 00:20   #7
naima
nerdedame

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Vi har Gulliver (trur eg, den billegaste trekvite) frå IKEA, og lagde eit ekstra sett med hull midt mellom dei to vanlege nivåa då Ungen vokste litt ut av det øverste nivået og ryggen min ikkje heilt ville løfte henne til bunns. Eg tenkte bruke den på det midterste nivået utan side på til nestemann, og binde den fast inntil senga vår.
Er det nokon spesiell grunn til at du vil ha senkbar side i staden for å berre fjerne sida (og sette på ein sideplanke i staden)?

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 13:12   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips, naima. Jeg hadde en tanke om å sette sengen inntil vår til å begynne med og at det derfor kunne være kjekt å senke siden, og når minsten blir så stor at han klatrer ut på egenhånd (eller prøver) vil jeg ha muligheten til å ta vekk siden helt så det blir en "vanlig" seng.

Men da ser jeg jo at jeg egentlig burde gjøre noe lignende som dere har tenkt til. Det er jo billig.

minibolle mai 2012
Gammel 07-04-12, 13:17   #9
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Rudo har de Nina-sengen:

http://www.rudo.no/nettbutikk/sove/s...arneseng-oljet

Gammel 07-04-12, 13:22   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to jeg gjerne gir bort. Hvite.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 13:56   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg har to jeg gjerne gir bort. Hvite.

Å, hvilke type er det? Kan en side fjernes?

minibolle mai 2012
Gammel 07-04-12, 23:32   #12
naima
nerdedame

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk for tips, naima. Jeg hadde en tanke om å sette sengen inntil vår til å begynne med og at det derfor kunne være kjekt å senke siden, og når minsten blir så stor at han klatrer ut på egenhånd (eller prøver) vil jeg ha muligheten til å ta vekk siden helt så det blir en "vanlig" seng.

Men da ser jeg jo at jeg egentlig burde gjøre noe lignende som dere har tenkt til. Det er jo billig.

Billeg er bra

Uansett kva seng du ender opp med så kan det vere greitt om det er lett å lage ekstra hol i den, sidan det ikkje er sikkert madrasshøgda på dykkar og ungens seng blir den samme elles. På senga vår var det berre å lage nye hol, den er i heiltre og det er "bolter" på sengebunnen som skal inn i desse hola. Sjekk at det ikkje er muttere (eller kva det heiter) inni hola på andre senger du ser på, slik at det ikkje er berre-berre å bore opp nye hol.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 11:07   #13
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Denne har vi i hvit etter mellomste, fornøyd med den. Når siden er senket og bunnen er i øverste hakket er den akkurat kant i kant med min seng. Synes det var veldig kjekt de første to mnd når jeg nattammet. Og når snuppa skulle begynne å gå ut å inn av seng selv, så senket jeg bare siden så gikk det fint.

Gammel 08-04-12, 18:05   #14
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er den vi har. Veldig grei og som sagt ikke spesielt dyr.

Gammel 10-04-12, 00:25   #15
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sprinkelsenga vår kan ha bunnen i tre nivåer, fås med hev-/senkbar side, og jeg tror den ene sida kan fjernes. Den heter Loft og er kjøpt hos Barnas Hus.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.