|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg hadde bestemt meg for å ikke surre meg ut på vognkaoset denne gang..
|
|
|
#2 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal..Brio Go er helt fantastisk, men jeg hadde i såfall byttet den ut med Simo Duo. Hva skal man med den liksom?
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Nå blir jeg straks gal..Jeg elsker Go'en min!
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 07-04-12 kl 10:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal..Oj oj, har galskapen meldt seg allerede assa??? Jeg lukker øynene totalt for at det finnes andre potensielt fristende vogner på markedet. Kan ikke tillate meg selv å tenke på det for da blir jeg sugd inn i galskapen igjen
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ikke bytt! Jeg har hatt baby i Brio Go og synes ikke den er god på grusveier og slikt fordi det er stor forskjell på lufthjulene som OTHen har og byhjulene som Go'en har. Jeg skal bytte tilbake så snart vi slutter med tvillingvogna fordi jeg synes lufthjul veier opp for det at man ikke kan ha barnet mot seg, men må ha Go'en enn så lenge fordi den tar minst plass sammenlagt i bilen (siden vi skal ha plass til både tvilingvogn og singelvogn når de skal ha hvilen sin borte, men denne slutter de eldste snart med). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Har ingen erfaring med nevnte modeller, men er enig med hun over som sier at lufthjul er alfa omega. Jeg skal aldri ha barnevogn uten lufthjul igjen.
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Du har jo Simo Duo til terrengturer ja? Siden jeg ikke klarte OTH mer enn 2 mnd anbefaler jeg selvsagt GO. Har trillet den på en lang tur og det var himmelen altså. Tror selv jeg ender opp med den.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Slår et slag for OTH. Kjøpte min i 2004 og vi brukte den i 3 år. Så har min bror arvet den og brukt den til to barn. Vogna ser ikke ny ut lenger, men den er ikke noe i nærheten av like sliten som Teutoniavognen de også har brukt til to barn. Trillekomforten er helt fantastisk med OTH, så ville aldri vurdert noe annet om jeg skulle kjøpt vogne igjen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ah, jeg trengte å se at noen er mer glad i Oth
|
|
|
#10 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ikke bytt. Jeg har hatt begge til frøkna, og synes OTH'en er mye bedre. Jeg solgte GO'en og kjøpte en OTH til (som barnehagevogn). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg er jo en av få som ikke likte Buggisen, så jeg får kanskje litt tilvenningsproblemer med det håndtaket til Go også..
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg likte heller ikke Buggisen. I begynnelsen likte jeg den veldig godt, men det gikk ganske raskt over.
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ja søren, da er jeg bare nødt til å utsette et års tid da. Så kan jeg kjøpe den som sportsvogn. Hvis jeg ikke får et annet innfall.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Bagen til Go er jo "ekstrautstyr" uansett. Kjøp den våren 2013, så har du en super vogn den sommeren. Når det er sagt; jeg fikk baby i desember. Hadde jeg fått baby til sommeren, hadde jeg bare kjøpt bag til Go'en, ikke Happy'en.
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)En annen vogngal melder seg, men utrolig nok har jeg landet på oth med babybag, for så å gå over til buggis i mellomperioden, og tilbake til oth når babyen synes det er greit å sitte forovervendt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ja høres lurt ut å bytte til en annen vogn (Go) i mellomperioden. Vi har brukt vogn lenge til våre barn, og mellombror sitter fortsatt en del i oth på tur. Han blir straks fire, men orker ikke gå de aller lengste turene (litt lat og preget av mors vogndille)..
|
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)GO får først frem sitt fantastiske potensial når den blir trillet med barn i. Ihvertfall synes jeg det.
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Du kan få kjøpe min Go når vi bytter i løpet av sommeren |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ja Snuppa, kan tenkte meg den er bedre med barn oppi.
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)
Tre vogner er da ingen sak, hehe!!
Det høres ut som en plan!! Synes faktisk go'en er kulest som sportsvogn