|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?Fordi hverdagen vår ikke er veldig rammebetinget, er hverken middagstidspunkter eller andre tidspunkter så veldig fastlåste. Vi tar ting litt ad hoc, og mat er det alltid til alle hvis vi skal spise mens vi har gjester.
|
|
|
#62 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?Her er det oftere flere barn enn husets seks rundt bordet, enn kun nettopp disse seks. Vi har også faste avtaler om å være med hjem når barna skal på ulike aktiviteter. Da bytter vi på. Når det er til oss barna skal, så er det selvsagt at de blir servert middag før aktivitetene begynner og slik er det også når mine barn er med andre hjem.
|
|
|
#63 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?
De fleste av vennene må kjøres hit og motsatt, derfor avtales det. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?For meg er det en vesensforskjell på om det å bli med hjem er avtalt eller ikke. Har vi avtalt at noen skal være med hjem etter skolen, er det en selvfølge at de får middag. Snuppa har venner på andre siden av byen, så besøk av dem avtales som regel på forhånd, siden hun ikke har mobil enda (hun får til niårsdagen). |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Være med hjem etter skolen - hva forventes?Jeg synes mange her er veldig rause når det gjelder middagsbesøk, jeg. (Med tiden, ikke middagen. |
|
|
|
![]() |
|
|