|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
Utro mann, hva bør jeg gjøre?Like godt å slette dette Sist redigert av Snupa : 07-04-12 kl 18:34. Årsak: Fjernet WF-nick. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre???Først lurer jeg på hvorfor du skal nekte han 50 %? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre???Barna trenger fast bosted når de er alle under 7..... Og t.o.m legen min trodde ikke han kom til å klare de 50/50 så stresset og hissig han er.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre???
Jo, men du kan ikke basere deg på hva du og legen tror når det kommer til slikt som dette. Dette er noe dere må bli enige om og han har rettigheter han og. Bestill en time hos familievernkontoret der dere bor, så får dere en 3 part inn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre???Er enig med Joika. Dere må begge passe dere for å ikke bruke barna i denne kampen. Ta kontakt med familivernkontoret og få til en samtale så fort som mulig. For barnas skyld er det viktig at dere klarer å samarbeide best mulig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre???Har du fått vite noe mer om dette WF-romansen da? Har han truffet dama? Har han vært ulykkelig i forholdet lenge, og evt gitt utrykk for det? Dette høres jo ganske spesielt ut, men har hørt verre og... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre?Har han et forhold til denne dama utenom WF? I så fall er det jo ikke WF som er problemet. Hvis ikke synes jeg i grunnen det at to mennesker som ikke kjenner hverandre utvikler et forhold via WF, er såpass spesielt at det ikke er WF som er problemet da heller.
|
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre?Øh, er det det faktiske WF-nicket hennes du har lagt ut her på åpent forum? I så fall syns jeg du bør fjerne det.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre???
Jeg har selv gått fra en stk utro mann nå nylig, og er veldig enig med Joika her. Man parkerer alt som heter bitterhet for barna - og for egen skyld - og gjør det man kan for å få til et samarbeid. 50/50 eller 40/60 utgjør ingen forskjell for ungene (men det spiller selvfølgelig inn mht bidrag).
|
|
|
#10 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre?WF, er det det samme som wordfeud? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre?
|
|
|
|
#12 |
|
fri
|
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?Jeg skjønner at dette er et sjokk for deg, og at du er sint og såret. Det er ikke lett å legge fra seg det, og se ting klart, og ikke tenke at man skal ta igjen og straffe han som har såret deg sånn. Det krever sin kvinne. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?Ligger meg lat jeg og sier at jeg sikkert ar fortjent det..... Sist redigert av Snupa : 07-04-12 kl 18:36. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?
Neimen, du har vel ikke fortjent det, hvorfor sier du det da? Her kommer jo bare folk med gode råd, og det må man vel syns er fint. Mange av oss har vært gjennom det samme som deg, kanskje ikke akkurat utroskap, men tøffe samlivsbrudd, og det er jo ingen av oss som ønsker deg noe vondt.
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?Det er ingen som har fortjent at mannen går hen og flørter med andre kvinner.
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?Om man logger seg inn her i håp om å få bøtter av innlegg hvor det okkes og akkes, og du får applaus for å oute nicket til dama på WF, så har du havnet på feil forum.
|
|
|
#18 |
|
superbruker
|
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?Jeg leste HI før du slettet det. Det er litt av et sjokk du har fått. Det er ingen som fortjener å bli bedratt. Jeg vil råde deg til å ta imot de gode rådene som blir gitt her. Flere har vært gjennom det samme som deg med utroskap. Enda flere har vært brudd og barnefordeling. Hør på de, det er mange kloke og gode råd.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?Ingen som sier du har skylden HI, men de fleste brudd er mer sammensatte enn det du forteller, derfor må det være greit å spørre om det kan være fler årsaker. Du må selvfølgelig ikke svare, men om man skal kunne gi deg gode svar så er det greit å vite litt mer. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?Best å holde seg unna wf, ser jeg. |
|