Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-12, 14:40   #1
Snupa
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2012
Snupa har et hav av muligheter foran seg
Ulykkelig

Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Like godt å slette dette

Sist redigert av Snupa : 07-04-12 kl 18:34. Årsak: Fjernet WF-nick.
Snupa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 14:50   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre???

Først lurer jeg på hvorfor du skal nekte han 50 %? Barna er like mye hans som dine.

Selvfølgelig er dette leit, men vil han ut og er 100 % sikker på dette, så er det ikke mye du får gjort med det dessverre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 14:53   #3
Snupa
Nybegynner

Standard

Barna trenger fast bosted når de er alle under 7..... Og t.o.m legen min trodde ikke han kom til å klare de 50/50 så stresset og hissig han er....
Jeg tror dette er en fiks ide han har fått fordi jeg avslørte an....

Gammel 07-04-12, 15:01   #4
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snupa, her.

Barna trenger fast bosted når de er alle under 7..... Og t.o.m legen min trodde ikke han kom til å klare de 50/50 så stresset og hissig han er....
Jeg tror dette er en fiks ide han har fått fordi jeg avslørte an....

Jo, men du kan ikke basere deg på hva du og legen tror når det kommer til slikt som dette. Dette er noe dere må bli enige om og han har rettigheter han og. Bestill en time hos familievernkontoret der dere bor, så får dere en 3 part inn.

Noen barn fikser 50/50 fint selv om de er under 7 år, andre ikke. Men jeg tror ikke 40/60 eller 50/50 er noe som vil utgjøre forskjell for barnas skyld. Her gjelder det å forsøke sette bitterheten til stedet og barna og samarbeid først.

Gammel 07-04-12, 15:11   #5
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Er enig med Joika. Dere må begge passe dere for å ikke bruke barna i denne kampen. Ta kontakt med familivernkontoret og få til en samtale så fort som mulig. For barnas skyld er det viktig at dere klarer å samarbeide best mulig.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 15:34   #6
Joika
Pauset

Standard

Har du fått vite noe mer om dette WF-romansen da? Har han truffet dama? Har han vært ulykkelig i forholdet lenge, og evt gitt utrykk for det? Dette høres jo ganske spesielt ut, men har hørt verre og...

Uansett ikke noe morro når det står på.

Gammel 07-04-12, 15:58   #7
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utro man, hva bør jeg gjøre?

Har han et forhold til denne dama utenom WF? I så fall er det jo ikke WF som er problemet. Hvis ikke synes jeg i grunnen det at to mennesker som ikke kjenner hverandre utvikler et forhold via WF, er såpass spesielt at det ikke er WF som er problemet da heller.

Er legen din også mannen din sin lege? Hvis ikke har han vel veldig lite grunnlag for å uttale seg om hva mannen din klarer eller ikke klarer. De fleste foreldre klarer å ta vare på ungene sine godt nok til at de klarer å ha dem 50% av tiden uten at de lider noen nevneverdig nød.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 16:24   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, er det det faktiske WF-nicket hennes du har lagt ut her på åpent forum? I så fall syns jeg du bør fjerne det.

Edit: Ser at det fins en spiller med det nicket, så da fjerner jeg det med en gang.
torsk, moderator

Gammel 07-04-12, 16:30   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Først lurer jeg på hvorfor du skal nekte han 50 %? Barna er like mye hans som dine.

Selvfølgelig er dette leit, men vil han ut og er 100 % sikker på dette, så er det ikke mye du får gjort med det dessverre.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jo, men du kan ikke basere deg på hva du og legen tror når det kommer til slikt som dette. Dette er noe dere må bli enige om og han har rettigheter han og. Bestill en time hos familievernkontoret der dere bor, så får dere en 3 part inn.

Noen barn fikser 50/50 fint selv om de er under 7 år, andre ikke. Men jeg tror ikke 40/60 eller 50/50 er noe som vil utgjøre forskjell for barnas skyld. Her gjelder det å forsøke sette bitterheten til stedet og barna og samarbeid først.

Jeg har selv gått fra en stk utro mann nå nylig, og er veldig enig med Joika her. Man parkerer alt som heter bitterhet for barna - og for egen skyld - og gjør det man kan for å få til et samarbeid. 50/50 eller 40/60 utgjør ingen forskjell for ungene (men det spiller selvfølgelig inn mht bidrag).

Det er alltid trist når sånn skjer, og utroskap er en veldig feig måte å avslutte et forhold på, men det er ganske symptomatisk at mange velger den utveien, i stedet for å bare gå.

Jeg ønsker deg lykke til videre, og jeg vet at det kommer til å være mange vonde og triste dager for deg. Og det er lov til å være både trist og sint og lynende forbanna. Men gjør det du kan for å ikke la dette gå ut over samarbeidet med eksen, for gjør du det er det barna som kommer til å lide mest.

Gammel 07-04-12, 17:18   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

WF, er det det samme som wordfeud?
Trodde det var sånn scrabble-greier jeg, ikke et sted man kunne chatte...

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 17:28   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

WF, er det det samme som wordfeud?
Trodde det var sånn scrabble-greier jeg, ikke et sted man kunne chatte...

Man kan chatte også.

Ellers så er jeg enig med de andre her, om at du bør prøve å legge bitterheten bort, og tenke på hva som er best for barna. Mye mulig er det beste å ha en annen løsning enn 50750, men det er ikke opp til deg å avgjøre, det må dere jo bli enige om.

Gammel 07-04-12, 18:10   #12
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Jeg skjønner at dette er et sjokk for deg, og at du er sint og såret. Det er ikke lett å legge fra seg det, og se ting klart, og ikke tenke at man skal ta igjen og straffe han som har såret deg sånn. Det krever sin kvinne.

Men prøv i det minste å passe på å tenke på hva som er best for ungene. Det er noe du ikke vil angre på at du gjør senere.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 18:29   #13
Snupa
Nybegynner

Standard

Ligger meg lat jeg og sier at jeg sikkert ar fortjent det.....

Sist redigert av Snupa : 07-04-12 kl 18:36.
Gammel 07-04-12, 18:37   #14
Snupa
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Øh, er det det faktiske WF-nicket hennes du har lagt ut her på åpent forum? I så fall syns jeg du bør fjerne det.

Edit: Ser at det fins en spiller med det nicket, så da fjerner jeg det med en gang.
torsk, moderator

Beklager da, tenkte ikke på det....

Gammel 07-04-12, 18:40   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snupa, her.

Ligger meg lat jeg og sier at jeg sikkert ar fortjent det.....

Neimen, du har vel ikke fortjent det, hvorfor sier du det da? Her kommer jo bare folk med gode råd, og det må man vel syns er fint. Mange av oss har vært gjennom det samme som deg, kanskje ikke akkurat utroskap, men tøffe samlivsbrudd, og det er jo ingen av oss som ønsker deg noe vondt.

Gammel 07-04-12, 19:11   #16
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ingen som har fortjent at mannen går hen og flørter med andre kvinner.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 19:13   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man logger seg inn her i håp om å få bøtter av innlegg hvor det okkes og akkes, og du får applaus for å oute nicket til dama på WF, så har du havnet på feil forum.

Sympati, kan du få, ja, for det som har skjedd deg er vondt, og ikke spesielt hyggelig. Jeg kan godt skjønne du er forbanna og såret.

Gode råd med på veien, kan du også få her. Flere på dette forumet har vært gjennom samlivsbrudd og barnefordeling, og har mye fornuftig å bidra med, om man er åpen for innspill.

Og til slutt - de aller færreste blant oss har fortjent å bli bedratt. Om du ikke fikk det hylekoret du kanskje ønsket deg her, så betyr ikke det at du skal legge deg flat og tro du har fått som fortjent.

Lykke til.

Gammel 07-04-12, 19:25   #18
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste HI før du slettet det. Det er litt av et sjokk du har fått. Det er ingen som fortjener å bli bedratt. Jeg vil råde deg til å ta imot de gode rådene som blir gitt her. Flere har vært gjennom det samme som deg med utroskap. Enda flere har vært brudd og barnefordeling. Hør på de, det er mange kloke og gode råd.

Lykke til!

Gammel 07-04-12, 19:28   #19
Joika
Pauset

Standard

Ingen som sier du har skylden HI, men de fleste brudd er mer sammensatte enn det du forteller, derfor må det være greit å spørre om det kan være fler årsaker. Du må selvfølgelig ikke svare, men om man skal kunne gi deg gode svar så er det greit å vite litt mer.

Gammel 07-04-12, 19:29   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Best å holde seg unna wf, ser jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.