|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Simo barnevogn - sjanse for å feste sportsvogn-del på den?Vi har kjøpt Simo bagvogn brukt. I alle fall tror jeg det er det det er, det fulgte bare bag med nemlig. Det gikk litt fort i svingene, og vi har sett i ettertid at det hadde vært praktisk å kunne ha sittedel på vogna når ungen har vokst fra bagen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Simo barnevogn - sjanse for å feste sportsvong-del på den?Hvis det er en ren bagvogn tror jeg dessverre ikke det er mulig. Men hvis det er en duo uten sportsdel er det kanskje mulig å bestille sportsdelen via forhandler? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Simo barnevogn - sjanse for å feste sportsvong-del på den?Det er noen her som kan Simo, så om du legger ut bilde av vognen din, kan det nok hende du får svar raskere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Simo barnevogn - sjanse for å feste sportsvong-del på den?Vi har funnet et klistremerke på vogna som sier at den er fra 2007 (Falken sitt sykkelregister), så da kan vi nok bare glemme å få kjøpt noe overstell til den tipper jeg? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Simo barnevogn - sjanse for å feste sportsvogn-del på den?Sjekk på Finn, mulig det er noen som har fått skadet understellet sitt, som selger kun sportsdelen.
|
|
|
#6 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Simo barnevogn - sjanse for å feste sportsvogn-del på den?Kordan er bagen festa til understellet? Det ser eigentleg ikkje ut som Simo har så veldig mange ulike modellar, men at dei ulike kombinasjonane har forskjellige namn. Aner dog ikkje om det er eit skille på produksjonsår ein eller annan plass. |
|
|
|
![]() |
|
|