|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bursdag på Gigagøy o.l.Pompen er invitert i bursdag på Gigagøy.
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy olSnakk med de andre foreldrene og sørg for å samordne kjøringen?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy olJeg skjønner at du er sur og da blir alt feil (sånn er jeg, nemlig), men kanskje prøve en litt mindre arrgh-approach?
Sist redigert av Tallulah : 12-04-12 kl 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det kommer seg
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Ja, du sier noe Tally.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Vi har hatt bursdag på Hopp i Havet i Oslo, og det gikk helt fint, både med tanke på muslimer, barn som ikke likte softis, men saftis, men sa feil etter de hadde fått isen, de som ikke likte wiener, men bare grill, ikke brus, men jus og en hel haug med annet. De er vant til å håndtere barn.
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.De har annen drikke enn brus. Send med Poden en lapp der du forklarer hvorfor han må ha sko på. Forklar problemstillingen med ørene dine til en annen forelder.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.
Med de plagene du beskriver, ville jeg ikke oppholdt meg på Gigagøy over lengre perioder. Det er vel et av de mest bråkete stedene jeg vet om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Prøv å organisere kjøring. Jeg kunne nok (dersom det passet ellers) tilbudt meg å kjøre, og benyttet tiden mellom til en god og lang løpeøkt. Eller gå deg en lang tur, for den del.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Samkjøring er greit i sånne situasjoner.
![]() |
![]() |
#11 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Det er Hageland rett ved siden av, ingen kafeer i umiddelbar nærhet. Men Egon på Triaden har vel sikkert åpen (nesten nabo), og der kan man jo sette seg ned med litt drikke og ett blad
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Sånne steder skal det helst ikke være sko i det hele tatt, fordi de klatrer så mye rundt og plutselig smeller det en hæl i kinnet på dne ene, eller noen tråkker på foten til en annen. Om ett barn av medisinske grunner må ha på sko gjør nok ingenting, men om alle løper rundt med sko blir det fort flere skader enn nødvending.
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.De kan velge hvilken mat de vil ha. De tar imot bestilling når barna kommer.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Ungene mine drikker forresten heller ikke brus, men det har aldri vært noe problem. De får enten eplejuice eller vann (de liker vann som tørstedrikk). De må bare huske å be om det selv; altså når spørsmålet om "Hvilken brus vil du ha?" så må de klare å svare "Jeg vil helt ha noe annet enn brus". Da har de fått beskjed om alternativene.
![]() |
![]() |
#15 |
Det kommer seg
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Så snille dere er, som kommer med masse konstruktivt!
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Såvidt jeg vet, må man betale for å komme inn som voksen der, men du får kanskje lov å gå inn i sofagruppa der hvis du forklarer greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Ja, det står at det er kr 50,- i inngang i helgene.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Egentlig merkelig å legge en bursdagsfeiring på et sted som er så langt unna som 40 min kjøring |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
Hvis du har med 14-åringen så må det jo være en utmerket anledning for en kafe-tur sammen med henne! Lever poden på lekeland og sørg for at han har på sko og kos deg på en kafe i nærheten sammen med 14-åringen.
![]() |
|
|