Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvorfor vil ikke skriveren og pc-en snakke sammen?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-12, 09:53   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor vil ikke skriveren og pc-en snakke sammen?

Jeg har en router, og tre laptoper som får signal fra denne. Fra routeren går det en kabel til en switch. I den switchen er det kabel til to stasjonære pc'er og til en printer. Alle pc'ene har internett.

Jeg kan printe ut fra laptopene. Men jeg kan ikke printe ut fra den stasjonære pc'en. Det kunne jeg før da jeg hadde et annet opplegg, men det er lenge siden og jeg husker ikke hva jeg gjorde da.

Hvorfor ikke/hva har jeg gjort feil/hva gjør jeg?

Gammel 14-04-12, 13:14   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor vil ikke skriveren og pc'en snakke sammen?

Sjekker at kabelen sitter godt i, evt om du må oppdatere driver? Eller ringer meg og snakker med mannen som kan sånt.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 13:47   #3
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekker hvordan de er satt opp der det virker, altså hvilken IP-adresse de skriver mot, og sjekker om det er likt på den stasjonære.
Hvis du akkurat hat installert på den bærbare kan du jo bare slette den fra den stasjonære og sette den opp på nytt på samme måten.

Gammel 14-04-12, 13:48   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje de trenger en tur til familievernkontoret?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 13:50   #5
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Hvis du akkurat hat installert på den bærbare kan du jo bare slette den fra den stasjonære og sette den opp på nytt på samme måten.

Men da jeg gjorde det nylig var det noen jeg kjenner som forklarte meg hva jeg skulle gjøre.

Gammel 14-04-12, 13:51   #6
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehehe, vi tar det på telefon...

Gammel 14-04-12, 13:51   #7
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.