|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over bilister som kjører på gult og rødt for å komme over krysset når jeg venter og venter for å få svinge til venstre.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenDet irriterer meg at moren min ikke har viljestyrke til å slutte å røyke. Sist redigert av Frost : 28-03-07 kl 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenKattebæsj i sandkasser og blomsterbed |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg har akkurat laget min egen tråd om dagens irritasjonsmoment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenAkkurat nå (i dag)irriterer jeg meg masse. MASSE!
![]() |
#29 |
Originala
|
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over at enkelte er så innmari treige når de skal gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser. Alle VET at nøkler skal ut av lommene, sko med metall i må tas av, jakker og belter skal av og jeg vet ikke hva. Hvorfor må enkelte vente med dette til det er deres tur til å gå gjennom kontrollen? Det forsinker ganske mye når det er kø og mange bruker et halvt minutt mer enn nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Den store irritasjonstråden
Ja. Og at de må stå slik at de sperrer inngangen fullstendig mens de tar av seg skoene slik at vi som har tenkt litt må vente enda mer.
![]() |
#31 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irritererer meg over at svært få bruker blinklys for tiden og om de bruker det så blinker de ETTER at de har svingt over i avkjøringsfilen. Særlig i et kryss ved jobben min som er veldig traffikert som det er vanskelig å komme over på når jeg skal hjem.
![]() |
#32 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over at mannen min sannsynligvis må jobbe i helga. Jeg haaaater helgejobbing!
![]() |
![]() |
#33 |
frakoblet
|
Øh, så sjelden som jeg flyr så vet jeg ikke det.
![]() |
#34 |
Originala
|
Det kan så være, men når du har sett person etter person bli stoppet og bedt om å tømme lommer og ta av belte, så ville det trolig gått opp et lys for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
frakoblet
|
Jeg har aldri tømt lommer eller tatt av beltet.
![]() |
#37 |
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over mersalg. Nei tenk for jeg trenger ikke noe mer.......hadde jeg gjort det hadde jeg da kjøpt det! Jeg er faktisk ikke senil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenJeg kjenner at jeg fremdeles irriterer meg grønn over sykepleieren som totalt overså min kjære og konsekvent henvendte seg til meg på fredag da Lillemann var på sykehuset.
![]() |
#39 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg er omvendt. Jeg fryder meg over gode selgere, og blir så irritert over dårlige at jeg kan finne på å forlate lokalet uten å kjøpe noe.
![]() |
#40 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Den store irritasjonstrådenAkkurat nå irriterer jeg meg fordi min kjære ikke har fått ladet opp mobilen sin, så den er død, han er ikke på kontoret sitt, og kompisen/kollegaen hans som jeg sendte sms til for å få ham til å få tak i mannen min, svarer ikke. Ikke er gubben pålogget MSN heller - og jeg bare MÅ få gitt ham en beskjed.
![]() |
|
|