|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Kan jeg fryse rotmos?Nå merker jeg at jeg blir litt overmannet av all maten fra Kolonihagen - jeg tror nok et annenhver-uke-abonnement vil passe oss bedre. Grønnsaksskuffen er overfylt av gulrøtter, persillerøtter (? eller noe som ligner?) og poteter, og jeg lurte på om jeg skulle lage en diger batch med en deilig rotmos og fryse ned? Går det an?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan jeg fryse rotmos?Så effektiv du er. Skal du føde snart?
|
|
|
#3 |
|
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg fryse rotmos?Jeg har kuttet gulrot, kålrot og purre opp i poser som jeg fryser ned. Taes opp og has rett i den kokende suppen eller lapskausen. Er helt flotte og gode enda |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg fryse rotmos?Jeg har ikke prøvd, men jeg kan egentlig ikke tenke meg at det vil gå bra å fryse rotmos. Dessverre. Men det kan hende jeg tar feil. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...
Sv: Kan jeg fryse rotmos?Jeg synes også potetmos som har vært frossen er god, så hvorfor ikke rotmos.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Kan jeg fryse rotmos?Jeg har i alle fall frøset kålrabistappe med hell |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan jeg fryse rotmos?Yess! Da velger jeg å tro på dere som tror det går bra.
|
![]() |
|
|