|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?De er ikke blitt tørre nok på varmekablene i løpet av natta, og reservene er hos pappaen som behendig nok ikke er hjemme.
|
|
|
|
#2 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?Det kan jeg ikke tenke meg. Jeg ville ikke tatt støvler i trommelen.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?Da ville jeg heller brukt hårføner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?I min trommel har jeg skoinnsats, så der kan man tørke støvler, men jeg ville ikke latt dem ligge løst i trommelen. Ser for meg at det kan gi vel hard medfart.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?Jeg har jo ikke hårføner engang. Jeg har varmluftpistol da...
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?Mamma pleide forretsen å tørke støvlene våre erter. Hun hadde en pose med tørre erter som hun tømte i våte støvler, når de hadde stått over natten la hun ertene i en balje til tørk. De samme ertene hadde hun veldig lenge til støvelbruk |
|
|
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?jeg tørker støvler i tørketrommel.
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?Til neste gang:
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?Åh, takk for tipset. Jeg turde ikke prøve å hive dem i trommelen, så det ble kjøpt nye støvler på vei til barnehagen. Nå har vi i hvert fall.
|
|
|
|
#11 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?Jeg tror ikke du skal putte dem i trommel nei. Men kan tipse om at vi kjøpte billig skotørker (200,-) på Clas O. som funker som bare det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?En sånn en? Jeg kan nemlig ikke ha en sånn som må festes på veggen, har ikke stikkontakt i gangen og vil ikke feste på badet.
|
|
|
|
#13 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: kan man tørke støvler i tørketrommel?
Eller man kan lage ertesuppe? |
|
|
|
![]() |
|
|