|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryddestafett uke 17, 23.-29. aprilJeg syns denne tråden er et supert initiativ og veldig inspirerende, men siden jeg sliter veldig med ryggproblemer om dagen får jeg ikke fulgt opplegget slavisk. Må ta hensyn til en svingende dagsform, rett og slett. Men vil gjerne skryte litt likevel. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ryddestafett uke 17, 23.-29. april
You and me. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryddestafett uke 17, 23.-29. aprilJeg tar det jeg føler for å ta, jeg. Poenget mitt er at jeg får gjort litt mer enn det jeg ville ha gjort dersom jeg ikke hadde hengt med på denne tråden. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Ryddestafett uke 17, 23.-29. aprilJeg hiver meg på de dagene jeg har tid. Jeg tenker som utgangspunkt at jeg setter av en halv time til hver oppgave og ser hvor langt jeg kommer.
|
|
|
#25 |
|
Off the map.
|
Sv: Ryddestafett uke 17, 23.-29. aprilJeg holder ikke helt følge nå, vært syk forrige uke, denne uka vrikket jeg benet og har i tilleg utrolig mye å gjøre på jobb. Så akkurat nå er fokuset på å ikke la skittentøyet vinne over meg. Hiver meg på med større iver straks dagene og kroppen ser bedre ut.
|
|
|
#26 |
|
lykkelig
|
Sv: Ryddestafett uke 17, 23.-29. aprilDa er det min tur til å komme på oppgave i morgen. |
|
|
|
![]() |
|
|