Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nå har Storebror tatt knekken på Bergansbukse nr 2

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 21:10   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Nå har Storebror tatt knekken på Bergansbukse nr 2

Og på akkurat samme måte som sist, det er sømmen i rompa som sier takk for seg. Den løsner rett og slett i limet, ser det ut som.

Det er jo 1 år siden vi kjøpte nå, så er vel ikke noen vits i å klage?

Nå må vi prøve noe annet enn Bergans Ruffen til han, men hva?

Jeg har sett på denne fra isbjørn:

http://www.smakryp.no/productdetails.php?product=58

Kan det være et godt alternativ?!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:12   #2
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå har Storebror tatt knekken på Bergansbukse nr 2..

Ev en annen bergansbukse enn ruffen?

For jeg ser at nettbutikkene har lite inne nå...

Lillesøster 09
Gammel 26-04-12, 21:15   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den fra isbjørn har jeg ikke vert borti. Siden den heter lett er den nok tynn i stoffet.

Vi har en annen fra bergans som er ganske tykk men den har bare 5000mm vanntetthet.

Isbjørn har noen veldig slitesterke men de er ikke så vanntette.

Hva med denne: http://skogstadsport.no/kolleksjon/m...kelpinkel.aspx

Jeg spurte hva de hadde som var mest slitesterk og da fikk vi vinterversjonen av denne. Lei etter at POP og Isbjørn har rivnet som bare det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:15   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Den er litt billigere på xxl.
Vi er veldig fornøyd med den buksen, poden har sin i 1 år nå å ingen hull eller slitasje.

http://www.xxl.no/barneklaer/bukser-...d=isbj%C3%B8rn

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:16   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tror det er denne vi har: http://bergans.no/produkter/default....20Kids%20Pants

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:17   #6
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Den fra isbjørn har jeg ikke vert borti. Siden den heter lett er den nok tynn i stoffet.

Vi har en annen fra bergans som er ganske tykk men den har bare 5000mm vanntetthet.

Isbjørn har noen veldig slitesterke men de er ikke så vanntette.

Hva med denne: http://skogstadsport.no/kolleksjon/m...kelpinkel.aspx

Jeg spurte hva de hadde som var mest slitesterk og da fikk vi vinterversjonen av denne. Lei etter at POP og Isbjørn har rivnet som bare det.

Rart de mente den var slitesterk, poden fikk hull i sin etter 2 gangers bruk.

Gammel 26-04-12, 21:17   #7
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde ny bukse hver måned da lillebror her hos oss var på alder med din storebror. Jeg gav opp og kjøpte en billig pustende bukse fra Cubus og den holder ennå....

Gammel 26-04-12, 21:18   #8
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Til en som sliter mye hadde jeg kjøpt noe rimelig og heller supplert etterhvert som de ble slitt.

Skogstad skal være ganske slitesterk og er midt på treet i pris.

Gammel 26-04-12, 21:19   #9
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Men det rare er jo at det er sømmen som går opp. Virker som en svakhet? Ellers ser jo buksa helt ubrukt ut... Så jeg forstår liksom ikke helt hva som har skjedd.

Lillesøster 09
Gammel 26-04-12, 21:21   #10
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde også gått for billigere variant når det tydeligvis er voldsom slitasje.

Gammel 26-04-12, 21:22   #11
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Men det rare er jo at det er sømmen som går opp. Virker som en svakhet? Ellers ser jo buksa helt ubrukt ut... Så jeg forstår liksom ikke helt hva som har skjedd.

Det er litt rart ja,enig i det. Da ville jeg prøvd ett annet merke , om han tar knekken på den også hadde jeg kjøpt noe billig noe.

Gammel 26-04-12, 21:25   #12
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Så mye som de er ute i bhg, og så viktig det er at han får bevegd seg fritt, så er jeg veldig lite fristet til å kjøpe noe billigere, som kanskje kan gjøre at han blir våt eller fryser i ute tiden, og sånn kan gjøre det mindre fristende for han å være ute....

Lillesøster 09
Gammel 26-04-12, 21:25   #13
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Så mye som de er ute i bhg, og så viktig det er at han får bevegd seg fritt, så er jeg veldig lite fristet til å kjøpe noe billigere, som kanskje kan gjøre at han blir våt eller fryser i ute tiden, og sånn kan gjøre det mindre fristende for han å være ute....

Ellers som kanskje kan være helt tipp topp og supert. Kanskje, kanskje, kanskje... Men, men, det er nå bare å kjøre på.

Gammel 26-04-12, 21:28   #14
Chablis
Drømmer

Standard

Skjønner den ja, å er i grunnen helt enig med deg, men det blir jo dyrt om han stadig ødelegger buksene.
Ville som sagt prøvd et annen merke.

Gammel 26-04-12, 21:31   #15
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Skogstadbuksene er knallbra. Ikke så dyre heller.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:34   #16
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Synes Reflex også er ganske bra. Hva med å tråle finn.no for pent brukte utebukser til salgs?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:35   #17
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor kjøper du ikke hel dress til ham?

Reflex har nå en dress med vannsøyle 10 000 til 399,- Har kjøpt den som hjemmedress.

Gammel 26-04-12, 21:37   #18
millact

Standard

Sv: Nå har Storebror tatt knekken på Bergansbukse nr 2

Vi har hatt mange HH tech bukser, alle har holdt fint. De er forsterket på knær og i baken. Nå har eldste fått tre hull i sin siste, men jeg tror det er et mandagsplagg da den sprekker i sømmene. Gidder ikke klage da den er kjøpt på tilbud for over et år siden.

Skogstadbuksen jeg nettopp kjøpte nekter hun å bruke fordi den er stor i livet, så jeg må og ha ny bukse, aner ikke hva. Satser på at hun kan bruke HH ut skoleåret (2 mnd igjen bare, forsøker å bruke aquasure el.) og muligens passer POP buksen som ligger på vent til høsten.

Gammel 26-04-12, 21:42   #19
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja vi har kjøpt HH. Ikke Tech engang men en overtrekksbukse til 449,-
Er superfornøyd! (min har slitt ut Bergans på kort tid og Isbjørn fikk hull første dagen)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:48   #20
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Han har en hel dress også, men den begynner å bli for knapp.

Har en HH bukse som reserve, så han skal få bruke den litt nå...

Lillesøster 09
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.