|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Aftenposten JuniorVi, dvs. Knotten, fikk også første i går.
|
|
|
#62 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg tror dette er midt i blinken for Poden. Og meg også, egentlig.
|
|
|
#69 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg bestilte i går og fikk i dag. Pøbelprinsessen har lest fra perm til perm og er storfornøyd. Hun likte spesielt godt spør dyrlegen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorBestilt, men ikke fått enda.....
|
|
|
#73 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Aftenposten JuniorPoden har lest i Aftenposten Junior siden jeg tok den med hjem tirsdag. Den falt virkelig i smak. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
flisespikker
|
Sv: Aftenposten JuniorPoden var fornøyd med egen avis og har lest en god del i den.
|
|
|
#75 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Aftenposten Junior
Jeg er enig med deg, men snuppa var aller mest interessert i å lese nettopp disse dyresidene. Så en blanding er kanskje greit nok.
|
|
|
|
#76 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg trykket inn navn og adresse, og så fikk jeg bare opp dette:
|
|
|
#78 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorÅh, jeg trodde man alltid måtte gjennom alt mulig med koder og betalingsgreier når man bestilte ting på nett.
|
|
|
#79 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Aftenposten Junior
Jeg også tenkte "jøss!". Forberedt på hele tast-deg-ihjel-opplegget. Følgte meg nesten litt i villrede, hadde jeg nå bestilt eller ikke? |
|
|
|
|
|
#80 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg vet ikke om det er noe kvalitetsstempel at det er så lett å bestille. Jeg ligger akkurat i en liten tvist med Aftenposten NyeProdukter angående et annet av produktene deres. To av selgerne innrømmer at systemet deres ikke fungerer, mens en påstår at jeg har fått magasiner jeg ikke har mottatt.
|
|
![]() |
|
|