Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nå har Storebror tatt knekken på Bergansbukse nr 2

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 21:49   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå har Storebror tatt knekken på Bergansbukse nr 2

Min bruker sin som regnbukse og den holder tett!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:51   #22
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Var det ikke mange som var misfornøyd med helly tech buksa?
Tror det står i noen tråder her inne.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:58   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Min bruker sin som regnbukse og den holder tett!

Samme her, vestlandet. Hun har ikke regntøy, går til skolen daglig og hjem og det har i grunnen regnet her siden august, omtrent. Dette er vel vår 5. HH tech bukse.

Gammel 26-04-12, 21:59   #24
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Var det ikke mange som var misfornøyd med helly tech buksa?
Tror det står i noen tråder her inne.

Jo, Star og meg i alle fall, litt. Noen av dem sprekker litt i sømmene, dvs ved siden av. Det gjør denne også. Kan likevel hende jeg kjøper ny lik, om jeg finner, for hun liker den godt. Aner ikke hva jeg ellers skal kjøpe til skolebruk. MÅ være vanntett.

Gammel 26-04-12, 22:06   #25
Ciela
Erfaren

Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Jeg hadde klaget På voksenklær har de i allefall 2 års garanti . Så lenge buksa ser "like" fin ut ellers bortsett fra sømmen i rumpa . Jeg har i allefall fått god hjelp når jeg har reklamert på bergans tidligere .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 22:18   #26
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Samme her, vestlandet. Hun har ikke regntøy, går til skolen daglig og hjem og det har i grunnen regnet her siden august, omtrent. Dette er vel vår 5. HH tech bukse.

Vestlandet her og! Og barnehagebruk. Denne har vi:
K SHELTER 2L HT PANT

Tre stk!
Gammel 26-04-12, 23:27   #27
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Klag! Jeg leverte nylig inn tre HH Shelter bukser fordi tapen i sømmene gnagde hull. Dette var en feil på noen parti av disse og vi fikk nye uten problemer. Våre bukser var eldre enn ett år.

De nye HH Shelter har mykere tape slik at dette ikke skal skje. Vi er ellers godt fornøyde med våre HH bukser. Mye, mye bedre enn Bergans og PoP som vi har prøvd før.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 23:40   #28
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har Storebror tatt knekken på Bergansbukse nr 2..

welcome to the club.

Har dere søkt grunnstønad?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 23:42   #29
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Klag! Jeg leverte nylig inn tre HH Shelter bukser fordi tapen i sømmene gnagde hull. Dette var en feil på noen parti av disse og vi fikk nye uten problemer. Våre bukser var eldre enn ett år.

De nye HH Shelter har mykere tape slik at dette ikke skal skje. Vi er ellers godt fornøyde med våre HH bukser. Mye, mye bedre enn Bergans og PoP som vi har prøvd før.

Hadde du kvittering? Mulig jeg bør klage likevel da. Vår er tatt i bruk i feb/mars i år, altså ikke brukt lenge. Hullene kom fort.

Gammel 26-04-12, 23:49   #30
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har vært fornøyde med HH Tech K Shelter XP eller hva den nå het. Den nye modellen som jeg mener kom i fjor.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 23:54   #31
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Vi har vært fornøyde med HH Tech K Shelter XP eller hva den nå het. Den nye modellen som jeg mener kom i fjor.

Den har vi hatt tre av, to uten seler og en med. To holdt fint, men den siste har altså tre hull, hvorav et er stort. Får se om jeg klager eller hva. Den er kjøpt på Obs i fjor vår, på tilbudet de hadde.

Var innom Obs forleden og skulle se på ny, men kunne ikke se at de hadde disse då, dvs nå hadde de noen som het HH et eller annet, men ikke tech eller XP. Vet at XXL også har hatt, så får se om de har. Eldste liker disse så godt, ikke er de så dyre heller.

Gammel 27-04-12, 17:58   #32
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hadde du kvittering? Mulig jeg bør klage likevel da. Vår er tatt i bruk i feb/mars i år, altså ikke brukt lenge. Hullene kom fort.

Nei, jeg hadde ikke kvittering. Jeg leverte til og med buksene på en helt annen butikk enn der jeg kjøpte de. Det var ikke noe problem. HH har godt rykte på seg når det gjelder reklamasjoner.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 18:07   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utrolig imponert over Skogstad. Tiåringen min har brukt sin to vintre, og den har overhodet ingen slitasje.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 18:16   #34
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den Isbjørn buksa du linket til, er en lettere og tynnere "sommer bukse", helt vanntett men ikke så slitesterk som den vanlige skallbukse fra Isbjørn.

Vi er superfornøyde med Isbjørn, helt vanntett, pustende og superslitesterk! Nå er ikke snuppa mi av de aller villeste i utelek, men hun er ikke akkurat forsiktig heller.

Vi har pr i dag, Isjørn skallbukse m/seler, Bergans Ruffen, Troll og Reimatec+ bukser. Sistnevnte er kjøpt brukt, og ikke prøvd ut så mye av oss, men virker veldig bra. Troll er vanntett, men jeg innbiller meg at den ikke er sååå slitesterk, siden den er forholdsvis tynn. Ruffen har holdt bra her, men jeg har inntrykk av at Isbjørn buksa er mer slitesterk.

Ellers har vi tidligere hatt Helly Hansen Shelter og har vært fornøyd med den.

Ang Bergans buksa deres, ville jeg hørt med forhandler, siden buksen ikke er slitt, men har løsnet i tapen.

Fant dette på www.klikk.no (hvor de har testet hvor lett det er å reklamere på slikt utstyr ):

Kort ventetid hos Bergans
Også hos Bergans strekker de seg langt for å hjelpe, og kvittering trengs ikke. Som regel er de i stand til å se hvor gammelt produktet er, og er de i tvil om jakka er fem eller seks år, skal tvilen komme kunden til gode.
Hvis det ikke lar seg gjøre å reparere produktet, får kunden en ny tilsvarende modell. Skader som skyldes f.eks. glør eller piggtråd, repareres til en hyggelig pris. Bergans har kompetanse og utstyr til å gjøre dette selv, slik at ventetiden blir kort.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 20:09   #35
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Liljekonvall: Den er ikke så mye tynnere altså, vi har den til poden. Litt tynnere enn den andre vi har har ja, men ikke mye. Godt brukt det siste året av en aktiv gutt men ingen slitasje.

Gammel 27-04-12, 21:27   #36
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg blir bare så skeptisk når noen sier den er godt brukt av aktive barn og ingen slitasje Jeg fatter ikke hvordan det er mulig!

Tre stk!
Gammel 27-04-12, 21:33   #37
millact

Standard

Jeg blir bare så skeptisk når noen sier den er godt brukt av aktive barn og ingen slitasje Jeg fatter ikke hvordan det er mulig!

Ikke jeg heller!

Jeg har vært på bukserunde i dag, uten hell, siden HH tech XTP buksen har mange hull langs sømmene. På BH sa de at det var et kjent problem på de buksene, at de har laget noen parti med dårlige bukser, og at jeg burde klage. Finner ikke kvitteringen, tror den ble kastet for litt siden siden buksen var kjøpt for lenge siden. Tror jeg likevel tar med buksen på Obs og forsøker å reklamere, ellers kontakter jeg HH direkte. Den er jo kun brukt siden en gang i februar, til og fra skolen stort sett.

I mellomtiden må jeg da kjøpe annen bukse, men hverken XXL, BH eller G-max hadde noe. Jeg vil ha noe som har minst 8000 i vannsøyle og helst strikk i livet. Så på en Isbjørn bukse, men den så liten ut, ville neppe passet.

Gammel 27-04-12, 21:36   #38
Chablis
Drømmer

Standard

Du får tro hva du vil.

Jeg har en gutt som henger i trær, er masse i skog og mark(utebhg annenhver uke), krabbvr på bakken fordi han kjører småbiler osv, det er kun skogstadbuksen han har fått hull på.

Gammel 27-04-12, 21:42   #39
Levic

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HH Shelter har 15000 i vannsøyle. De har den på XXL.

XXL får inn Bergans til høsten, og dersom en bukse hadde revnet i rumpa/sømmen etter et år hadde du fått ny der. vet ikke om du har tatt direkte kontakt med Bergans?
Jeg opplevde at en Troll dress revnet i rompa etter to års bruk, og jeg kontaktet Troll direkte. De var helt på min side, og mente at så lenge det er sømmen så er det reklamasjon. Den skal holde mer enn det.
Babyshop var ekstremt vrange, men jeg fikk de til å ringe Troll, og det ordnet seg.

Gammel 27-04-12, 21:42   #40
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

En ting er å krabbe på bakken men min f.eks, han aker på grus. Aker ned berg og sånn. Aner ikke hva han driver med. Jenta mi sliter ikke på klærne. Hun er også aktiv, men på en helt annen måte.

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.