|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 23:42. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Jeg virkelig missliker cybex sete. Det er mye vanskligere å sette barnet inni. Vet andre er uenig men cybex fikk bare bo her i 3 uker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Vi er kjempefornøyd. Vår 5-åring på 113 cm og 20 kg har god plass. Han setter seg inn på egenhånd og vi fester beltet uten problem. Vi har vel X-fix mener jeg.
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Niåringen i heimen sitter fremdeles fint i sitt Cybex-sete.
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Jeg er fornøyd med vårt cybexsete, både 4 åringen og snart 7åringen sitter helt fint i det. Snart 7åringen er nok på størrelse med en 8-9 åring.
|
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Vi har cybex (men husker ikke modell) til begge ungene -4 og 8 år. Er godt fornøyd. Når 8-åringen vokser ut av det så blir det nok slutt på annet ennsikkerhetsseler. Men fortsatt har hun god plass
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Vi har to xfix og er strålende fornøyde. Storebror sitter såvidt i sitt enda, han er tynn som et sugerør og 132cm lang
2003-2007-2012 Sist redigert av 2ne : 15-06-12 kl 22:01. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Synes den var så klumpete at jeg ikke rakk skikkelig til selen. Kansje graviditeten var medvirkende. Han har akkurat begynt å ta selen på selv. Synes britax kid serien er mye lettere å ha med å gjøre. De står og bedre i bilen enn cybex som ikke sto bra i hele tatt. Svigermor har fått cybexen vår så den er forsatt i bruk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Både me og barna er nøgde med xfix, men må nok innrømme at me var hakket meir nøgde Britax rømer kid. Både festesordningen for beltet ved skuldra har betre patent og setet, der under lår/knær, heller litt nedover på Cybex. Ergo sat dei betre i Britax samanlikna med Cybex. Synes eg.
|
|
|
#10 |
|
Like blid!
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)Vi har både Cybex og Britax Kid Fix. Liker sistnevnte bedre.
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)De cybex-stolene er ganske store på utsiden og små inni synes jeg, jeg liker dem ikke. Jeg hadde ikke på vilkår fått storebror på 10 inn i en sånn. Nå går han ikke i kidfix heller, så vi er ute av stol for hans del. (155 lang og 42 kg).
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Større barn i Cybex Solution X2-fix (X, X-fix eller X2)1/2 poeng i sidekollisjon er vel eneste forskjell? |
|
|
|
![]() |
|
|